וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

nfc: מגעים התנהלו להכנסת שותף לקבוצת יורוקום תקשורת לצד אריסון ואלוביץ

סקירת עיתונים

10.1.2002 / 18:16

המגעים התנהלו במסגרת הכוונה להתמודד על רכישת השליטה בבזק - כך מדווח האתר nfc



לאחרונה התנהלו מגעים להכנסת משקיע נוסף לקבוצת יורוקום תקשורת - כך מדווח יואב יצחק באתר nfc.



לפחות שני גורמים עסקיים גדולים קיבלו באחרונה פניות לרכוש מניות של יורוקום
תקשורת, כך שלאחר הרכישה יחזיק הרוכש עד שליש מהמניות. שליש יוחזקו ע"י קבוצת
אריסון, השותפה הבכירה הנוכחית, ושליש תחזיק משפחת אלוביץ, בראשה עומד המייסד,
שאול אלוביץ.



ע"פ הדיווח, ביסוד מהלך זה טמונה כוונה להתמודד על רכישת השליטה בחברת בזק .


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully