וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל רוצה להעניק לנו "חופש מפורנו"

16.5.2010 / 22:10

מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס משוכנע: "האייפד הוא מהפכה המבטיחה חופש מפורנו". בחלופת מיילים עם כותב בבלוג Valleywag, אמר ג'ובס כי "עולמם של אנשי ה-PC המסורתיים מתהפך"

"האייפד הוא מהפכה המבטיחה חופש מפורנו" - כך אמר הערב (ראשון) מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, בחלופת מיילים עם הבלוגר ריאן טייט. הבלוגר כותב ב-Valleywag העוסק ברכילות של עמק הסיליקון.

בפוסט שכתב ב-Valleywag, סיפר טייט כי לאחר שצפה בפרסומת חדשה של אפל למחשב הטאבלט אייפד, בה נאמר כי האייפד מהווה "מהפכה", שלח מייל נזעם לג'ובס, שהשיב לו כמה שעות לאחר מכן. משלב זה ואילך התפתחה בין השניים חלופת מיילים, שכיסתה נושאים כגון הדרת הפורנוגרפיה מהאייפד, חוסר התמיכה של המכשיר בתקן פלאש של אדובי והפשיטה המשטרתית על ביתו של הבלוגר ב-Gawker שחשף את דגם האייפון החדש. קבוצת Gawker היא הבעלים של Valleywag.

"אם בוב דילן היה בן 20, כיצד לדעתך היה מרגיש בנוגע לאפל? האם היה חושב שלאייפד יש ולו דמיון קלוש למהפכה? מהפכות נועדו להביא חופש", אמר טייט במייל הראשון ששלח לג'ובס. ג'ובס, מצדו, השיב כי "אכן, חופש מתוכנות שגונבות את המידע האישי שלך. חופש מתוכנות שמרוקנות והורסות לך את הסוללה. חופש מפורנו. כן, חופש. הזמנים משתנים ואנשי ה-PC המסורתיים מרגישים שעולם מתהפך. וזה אכן מה שקורה".

בתשובה לג'ובס, אמר טייט כי "אני לא רוצה חופש מפורנו. פורנו הוא בסדר גמור מבחינתי! ואני חושב שאשתי תסכים". ג'ובס, בתגובה, אמר כי "כשיהיו לך ילדים, אולי יהיה אכפת לך למנוע מהם לצפות בפורנו".

עוד בחלופת המיילים, האשים טייט את ג'ובס כי אפל נהגה בבריונות תאגידית כאשר מנעה תמיכה בפלאש, תקן הווידיאו השולט ברשת במכשיר האייפד, וכי הקשתה על מו"ליות המגזינים והעיתונים לפתח יישומים ייחודיים לאייפד. "אם הם לא רוצים לפרסם באייפד, הם לא חייבים", השיב ג'ובס, שהוסיף במייל מאוחר יותר ושאל "למה אתה כל כך ממורמר מסוגיה טכנית? לא מדובר כאן בעניין של חופש, אלא באפל שמנסה לעשות את הבחירה הנכונה עבור משתמשיה. המשתמשים, המפתחים והמו"לים יכולים לעשות מה שהם רוצים". "ואגב", שאל ג'ובס, "מה אתה עשית שהיה כל כך נהדר? האם אתה יוצר משהו, או רק מבקר את העבודה של אחרים ומזלזל במניעים שלהם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully