וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרם נגד בד"ץ: "לא נממן שריפת דגלים"

17.5.2010 / 20:44

יוזם החרם החילוני נגד מוסד הכשרות, מיקי לפיד, אמר בראיון לערוץ 10: "לא רוצה שכסף מהכיס שלי ילך לשריפת דגל ישראל ולהפגנות באשקלון"

"ראיתי את החרדים שורפים את הדגל ומשם עלה לי הרעיון לארגן חרם נגד בד"ץ. אני לא רוצה שכסף מהכיס שלי יעבור לפעולות של שריפת דגלים וארגון אניות להפגנות באשקלון". כך אמר הערב מיקי לפיד יוזם החרם נגד בד"ץ העדה החרדית, בראיון לתוכנית "לונדון את קירשנבראום" בערוץ 10.

בשבוע שעבר פורסם ב-TheMarker כי חרם צרכני חדש מתגבש ברשת האינטרנט נגד מוצרים הנושאים את תו הכשרות של בד"ץ העדה החרדית. ישראלים רבים קיבלו מייל שממליץ לצרכנים לבחון את חותמות הכשרות על המוצרים אותם הם קונים, ולא לקנות מוצרים עם הלוגו השייך לעדה החרדית.

"מפריע לי מה שעושה העדה החרדית מעודפי הכספים שנשארים אצלה כתוצאה מחותמת ההכשר של בד"ץ", אמר לפיד בראיון לתוכנית. "החיוב הכספי של בד"ץ להענקת חותמת כשרות ליצרנים הוא גבוה יותר מאשר אצל ארגוני הכשרות האחרים", ציין. "לאן הולך ההפרש? לא ביצעתי מחקר, אך קראתי בתקשורת שהכסף הולך לשריפת דגלים, להפגנות באשקלון. אני לא רוצה שהכסף שלי יממן פעולות כאלה דרך חותמות הכשרות ליצרנים".

הכשרות של בד"ץ העדה החרדית מתנוססת על רשימה ארוכה של מוצרים, ביניהם מוצרי אסם, לחמים של מאפיות אנג'ל וברמן, קפה עלית, מים של נביעות ומלפפונים של בית השיטה ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully