וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב החג: קמפיין נגד מוצרי התנחלויות

18.5.2010 / 8:29

אלפי מתנדבים ברשות הפלסמינית יפיצו היום חצי מיליון חוברות לבתים כדי למנוע רכישת מוצרי התנחלויות. "קרן הכבוד הלאומי וההעצמה" גיבשה חוברת מיוחדת להעלאת המודעות בנושא

הרשות הפלשתינית תישלח חצי מיליון חוברות לבתים על מנת למנוע קניית מוצרים שיוצרו בהתנחלויות. בנוסף, כ-3,000 מתנדבים ייכנסו לבתים ברחבי הגדה לספר על הקמפיין למניעת הסחר במוצרי ההתנחלויות.

היום (ג') צפויים להשתתף אלפי מתנדבים בפעילות הסברתית מבית לבית שמשיקה "קרן הכבוד הלאומי וההעצמה" של הרשות הפלשתינית, במטרה להעלות את המודעות של התושבים הפלשתינים ולשתף אותם בקמפיין למניעת הסחר במוצרי התנחלויות.

המתנדבים ייפרסו בכל רחבי הגדה, וייכנסו לבתים, יספרו לתושבים על הקמפיין ומטרותיו ועל החוק שאושר לאחרונה. הם גם יחלקו מדריך מיוחד על מוצרי ההתנחלויות.

קרן הכבוד הלאומי וההעצמה הוציאה כרוז ופירסמה מודעות בעיתונות המקומית, בו הודיעה על הפעילות וקראה לתושבים להיענות ולשתף פעולה עם המתנדבים. הקרן הוקמה ביוזמה של משרד הכלכלה הלאומית והמועצה המתאמת של המגזר הפרטי ברשות הפלשתינית, שמטרתה מימון הפעילות לעידוד קניית מוצרים מתוצרת לאומית פלשתינית וחיסול מוצרי ההתנחלויות מהשוק הפלשתיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully