וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלכלן אמריקאי: "לצאת משוק המניות עכשיו!"

18.5.2010 / 22:33

תחזית לפסימיסטים בלבד: גורו ההשקעות ריצ'ארד ראסל קורא למשקיעים "למכור הכל ולהפוך לנזילים". טוען: "עד סוף השנה אי אפשר יהיה לזהות את ארה"ב - אנחנו בדרך להאטה"

ריצ'רד ראסל, גורו השווקים של אסכולת תאוריית דאו, המליץ למשקיעים לחסל את כל החזקותיהם בשווקים הפיננסים ולהפוך לכמה שיותר נזילים. ראסל הזהיר כי "לא ניתן יהיה לזהות את ארה"ב עד סוף השנה", דיווח אתר החדשות "ביזנס אינסיידר".

"תעשו לחברים שלכם טובה. תאמרו להם לנעול היטב את החלונות כי גשם כבד הולך לרדת", כתב ראסל היום בניוזלטר שלו. "תאמרו להם לסגור חובות ולמכור את כל מה שהם יכולים למכור (ולא צריכים) כדי להפוך לנזילים. תגידו להם שריצ'רד ראסל אמר שעד סוף השנה הם לא יצליחו לזהות את המדינה. הם ודאי יענו: 'איך לכל הרוחות ראסל יודע - מי אמר לו?' תגידו להם ששוק המניות אמר לי", כתב ראסל, בן 86, המפרסם מאמרים על שוק ההון הכלכלה זה למעלה מ-50 שנה.

"למען האמת, אני עד להידרדרות בשוק המניות מאז ראשית אפריל, למרות חדשות חיוביות בתחום העסקים. מדד דאו ג'ונס מורכב משלושים מניות בלו-צ'יפ בינלאומיות מהאיכות הגבוהה ביותר. אלה 30 החברות הגדולות באמריקה. אם המגזין בארונ'ס כל כך אופטימי לגבי העתיד של החברות הגדולות באמריקה, אז למה מדד דאו ג'ונס לא רושם שיאים?".

"ברור שמשהו לא בסדר. אבל מה זה יכול להיות? עד כמה שאני אוהב את בארונ'ס, אני סומך יותר על שוק המניות. אם אני קורא נכון את שוק המניות, הוא אומר לי שצפויה לנו הפתעה בהמשך. וההפתעה הזו תהיה היפוך מגמה לשלילה של הכלכלה, וכן אוסף של בעיות אחרות בהמשך הדרך".

"אם המדדים המרכזיים של וול סטריט יירדו מתחת לשפל שרשמו ב-7 במאי, אני צופה מפולת גדולה כתוצאה מכך. בבקשה, צאו משוק המניות עכשיו, לא משנה אם יש לכם הפסדים על הנייר או רווחים על הנייר!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully