וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריסון ופרס הרימו כוס מים מותפלים

אבי בר-אלי

20.5.2010 / 12:54

אין כמו פרוייקט התפלת מים עטור קונצנזוס כדי לכנס תחת קורת גג אחת את הנשיא פרס, יצחק תשובה, שרי אריסון ושר האוצר שטייניץ. האורחים התמוגגו: "המים מתוקים כדבש"

אחת הסגולות של ענף ההתפלה היא יכולתו להפוך את משק המים לאטרקטיבי דיו עבור ראשי הפוליטיקה והקהילה העסקית בישראל, אשר לא מפספסים אף הזדמנות לגזור סרט ברוב טקס והדר.

ביום ראשון השבוע, לאחר חודשי תיאום ממושכים, נחנך סוף-סוף מתקן התפלת מי הים השלישי לחופי ישראל. זאת, בנוכחות כ-600 מוזמנים שטרחו להתכנס בחדרה.

האירוע החל בארוחת ערב סגורה שנערכה במקום עבור נשיא המדינה שמעון פרס. לצדו של פרס ישבו בעלי השליטה במתקן: בעלי קבוצת דלק יצחק תשובה ובעלת השליטה בקבוצת אריסון שרי אריסון. עמם ישבו גם שר התשתיות עוזי לנדאו ושר האוצר יובל שטייניץ.

לאחר הארוחה יצאו המכובדים לסיור במתקן, שכלל גם לגימה מסורתית מהמים המותפלים. כל אחד מהם גם זכה לקבל בקבוק שבו מי שתייה מותפלים. לאחר מכן עברה הפמליה אל רחבת האירוע שבכניסה למתקן. "המים מתוקים כדבש", אמר פרס, וקרא ליזמים להמשיך ולהעז. שטייניץ חלק חוויות מהסיור האחרון בסין, ולנדאו טרח לציין גם את החברה המתחרה, מקורות.

תשובה בירך את שותפיו לפרויקט - המשפחות עופר ואריסון - נזכר ביחסיו החמים עם תד אריסון, ואיחל לשרי אריסון כי גם דור ההמשך של המשפחות ימשיך את שיתוף הפעולה הפורה בין הקבוצות.

בין המאזינים לדבריו היו אשתו ובנו חיה ואלעד תשובה, כשלצדם סוללת מנהלי קבוצת דלק בהרכב כמעט מלא - גבי לסט, אסי ברטפלד, גדעון תדמור, משה קראדי, צביקה גרינפלד, אייל לפידות - וכן חתן האירוע מנכ"ל הנדסת התפלה אבשלום פלבר. את קבוצת עופר ייצג מנכ"ל החברה לישראל ניר גלעד, כשלצידו ישבו בכירי קבוצת אריסון - בהם רוית בר ניב, עופר קוטלר, עמית שגב ואמיר לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully