וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיום שני: שביתה בבריטיש איירוייס

זוהר בלומנקרנץ

20.5.2010 / 20:10

השיבושים בחברת התעופה יגיעו גם לישראל: צפויים שיבושים בטיסות החברה מלונדון לנתב"ג. בריטיש איירווייס מפעילה 14 טיסות קו סדירות בשבוע בין לונדון לישראל

שיבושים בטיסות בריטיש איירווייס מבריטניה לישראל וממנה צפויים מתחילת השבוע הבא (יום ב') לאחר שביהמ"ש בלונדון קיבל היום את ערעורו של איגוד דיילי החברה ואישר נקיטת צעדי מחאה. איגוד דיילי בריטיש איירווייס הודיע לפי כך כי כבר ביום שני הקרוב יפתח בעיצומים אשר יימשכו חמישה ימים ויפגעו בטיסותיה של חברת התעופה הבריטית.

השביתה היתה מתוכננת להתחיל כבר ב-18 למאי, אולם הנהלת חברת התעופה השיגה צו אשר מנע את תחילתה. כאמור, ביהמ"ש קיבל היום את הערעור על צו המניעה שהוצא נגד הדיילים.

לפני כחודש כבר השביתו עובדי בריטיש איירווייס את פעילות החברה ופגעו בכמה מטיסותיה לישראל וממנה. סכסוך העבודה התמקד בדרישות לתוספות שכר של הדיילים.

בריטיש איירווייס מפעילה 14 טיסות קו סדירות בשבוע בין לונדון לנתב"ג. על פי נתוני רשות שדות התעופה, נמל התעופה היתרו בלונדון תפס את המקום הרביעי מבין שדות התעופה עם המספר הרב ביותר בטיסות מישראל בינואר-אפריל השנה - עם כ-159 אלף נוסעים מנתב"ג ללונדון ובחזרה.

הטיסות שבוטלו הן כל טיסות הבוקר נתב"ג ללונדון בתאריכים: 25,27,29 ו-30 למאי. כמו כן, בוטלו גם כל טיסות הלילה מלונדון לנתב"ג ב-24, 25, 26, 27, 28 ו-29 למאי.

נוסעים שמחזיקים כרטיסי טיסה לטיסות שבוטלו יכולים לשנות מועדי טיסות במהלך השנה הקרובה ללא כל חיוב כספי או לקבל זיכוי מלא. לחילופין, יכולים הנוסעים לעבור לטיסות בחברות תעופה אחרות בתיאום עם מחלקת ההזמנות של בריטיש.

מחברת בריטיש איירווייס בישראל נמסר בתגובה: "אנו עושים כל מאמץ על מנת להטיס כמה שיותר נוסעים ליעדם. אנו מאמינים שעל אף השביתה המתוכננת נוכל להטיס למעלה מ-70% מהנוסעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully