וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם הגירושין ששווה 750 מיליון דולר

23.5.2010 / 11:10

מחירה של הפרידה: אשתו של טייגר וודס דורשת סכום עתק מבעלה הבוגדני. אחד התנאים של וודס הוא שאשתו בנפרד לא תתראיין או תתבטא בפומבי בנוגע לנסיבות פרידתם

מאז התפוצצה שערוריית הבגידות של טייגר וודס, הוא פרש למשך כמה חודשים, ונטשו אותו כמה מנותנות החסות החשובות שלו. כעת, הוא עלול להפסיד חלק גדול מכספו. אשתו בנפרד של שחקן הגולף, אלין נורדגרן, דורשת 750 מיליון דולר במסגרת הסכם הגירושין הצפוי, כמו גם משמורת בלעדית על שני ילדיהם, כך דיווח בסוף השבוע העיתון "שיקגו סאן-טיימס".

במידה ויסכים וודס לתנאיה של נורדגרן, יהיה זה הסכם הגירושין היקר ביותר אי פעם של זוג מפורסם, ויעלה אף על 600 מיליון דולר שצפוי שחקן הקולנוע מל גיבסון לשלם לאשתו בנפרד במסגרת הסכם הגירושין שלהם, אשר תנאיו הסופיים עדיין מגובשים. הגירושין מגיעים לאחר שבנובמבר האחרון נחשף כי וודס ניהל פרשיות אהבים עם למעלה מעשר נשים במהלך נישואיו לנורדגרן.

"סאן-טיימס" דיווח כי וודס לא הסכים עדיין להעניק לנורדגרן את מלוא הסכום, וכי הוא מעוניין שבתמורה לסכום שינתן לה היא תשמור לנצח על שתיקה בכל הנוגע להתפרקות נישואיהם. בינתיים מסרבת נורדגרן לחתום על הסכם שכזה, אשר ימנע ממנה לכתוב ספר או להתראיין בנוגע לפרידה.

העיתון דיווח כי בנוסף ל-750 מיליון דולר, מעוניינת נורדגרן לקבל משמורת בלעדית על שני ילדיהם הקטנים של בני הזוג, וזאת על אף שבתחילה דיברו על משמורת משותפת. על פי הדיווחים, וודס ונורדגרן אינם מדברים זה עם זו.

וודס, אחד הספורטאים העשירים בעולם, שהונו מוערך ב-1.2 מיליארד דולר, פרש באופן זמני מגולף בחודש דצמבר לאחר חשיפת השערוריה, אך שב לשחק בחודש שעבר. בפברואר ערך וודס מסיבת עיתונאים בה התנצל על מה שהגדיר בתור התנהגותו האנוכית וחסר האחריות, ואמר כי הוא נמצא בטיפול וכי "עדיין נותרה בפניו דרך ארוכה".

מאז פרידתם של וודס ונורדגרן, דוגמנית ממוצא שוודי, בילתה נורדגרן באריזונה ובשוודיה, בעוד שוודס המשיך להתגורר בפלורידה, ואף נראה בחברתה של בחורה בלונדינית בעלת דמיון לאשתו, דיווח האתר רדאר-אונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully