וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון: "מייבשי השיער שלנו עשויים להתלקח"

רינה רוזנברג

23.5.2010 / 12:16

היצרנית החלה לאסוף מהמדפים את אחד מהדגמים, לאחר שנמצא כי קיים סיכון קטן שמייבשי השיער יתלקחו אם יישארו מחוברים לשקע החשמל בסביבה לחה מאוד, גם כאשר הם כבויים

חברת "בראון" מודיעה על ריקול למוצריה מסוג מייבש שיער Braun Satin Pro ומייבש שיער Braun Satin Hair Color בלבד.

חברת בראון הגרמנית הודיעה שלשום לציבור לקוחותיה על "ריקול" כאמצעי מנע וזהירות על מייבשי שיער מסוגים שונים. הלקוחות מתבקשים להחזיר לחנויות את מייבשי השיער Satin Pro ומייבשי השיער Satin Hair Color שיוצרו בין אפריל שנת 2007 לנובמבר שנת 2008.

מייבשי השיער שיש להחזירם הינם מדגם 3549 הנושאים קודי ייצור מ-701 ועוד 852. מס' דגם המוצר מודפס על גבי לוחית הזיהוי בידית מייבש השיער. לאחר מכן יש להסיר את מסנן ההגנה בחלקו האחורי של מייבש השיער ולזהות את קוד הייצור המודפס על הרשת הפנימית (ייתכן ויהיה צורך לנקות את האיזור).

צרכנים אשר וידאו כי קוד הייצור של המכשיר המסוים שברשותם הינו בין 701 ל-852 מתבקשים להתקשר למוקד שהוקם במיוחד למטרה זו שיחת חינם למספר הבא: 1-800-666775 על מנת לקבל הנחיות לביצוע החזרה והחלפה של המוצר.

מכשירי שיער ומייבשי שיער אחרים של BRAUN אינם כלולים בתהליך החזרה זה והצרכנים יכולים להמשיך להשתמש בהם בבטחה מלאה. מהחברה נמסר כי הריקול נדרש לאור העובדה שמספר מייבשי שיער לא עמדו בתקני האיכות של בראון ומהווים סיכון בטיחותי כאשר לא משתמשים בהם לפי הוראות השימוש. קיים סיכון קטן שמייבשי השיער האמורים יגרמו לקצר, יתחממו יתר על המידה ואף יתלקחו אם יישארו מחוברים לשקע החשמל בסביבה לחה מאוד, גם כאשר הם כבויים. לפיכך, הצרכנים שברשותם מייבשי שיער מהסדרות הללו מתבקשים לנתק מיד את המכשיר משקע החשמל ולא להשתמש בו עוד.

  • עוד באותו נושא:
  • בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully