וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כים יקבלו אייפון על חשבונכם

צבי זרחיה

23.5.2010 / 19:13

שלל חידושים טכנולוגים יועמדו לבחירתם של חברי הכנסת, מתקציב הקשר עם הבוחר. ח"כ שיבחר לרכוש אייפד יצטרך לוותר על אחד מ-3 המחשבים שהוא יכול לרכוש

חברי כנסת יוכלו לרכוש מכשירי אייפון ואייפד מהתקציב השנתי העומד לרשותם ליצירת קשר עם הציבור ואולם, ח"כ שיבחר לרכוש אייפד יצטרך לוותר על אחד מ-3 המחשבים שהוא יכול לרכוש מתקציב הקשר עם הציבור. ח"כ שירכוש אייפון לעומת זאת, לא יידרש לוותר על אף מכשיר אלקטרוני. כך עולה מהחלטה של הוועדה לבחינת זכויותיהם של חברי הכנסת בראשות פרופ' ראובן גרונאו, שנדרשה לדון בכך בעקבות פניית חברי כנסת.

יצוין כי מדי שנה מעמידה הכנסת לרשות הח"כים תקציב של 68 אלף שקל לשכירת לשכה פרלמנטרית ויצירת קשר עם הציבור. חבר כנסת שלא שוכר לשכה פרלמנטרית זכאי לתקציב של 49 אלף שקל ליצירת קשר עם הציבור.

במסגרת תקציב זה יכולים הח"כים לרכוש טלוויזיה עד 26 אינטש, מחשבים, מחשבים אישיים, מחשבי כף יד, מכשירים סלולריים, מכשיר די.וי.די, מצלמה דיגטלית, ריהוט משרדי, מקררים, מזגנים, קומקומים, MP3, עריכת מסיבת עיתונאים על פעילותם הפרלמנטרית, עריכת סקרי דעת קהל, דמי מנוי לאינטרנט, לינה בבית מלון בכנס ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • חברי כנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully