וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ קוראת לחרם צרכנים על מזרחי-טפחות

ערן אזרן

23.5.2010 / 20:48

שלי יחימוביץ' תוקפת בכל החזיתות בעקבות שכרו של מנכ"ל הבנק. חברת הכנסת פירסמה בבלוג מכתב של סמנכ"ל עמותת ילדים בו הוא פונה בשיחה דמיונית לדביר מהקמפיין של מזרחי

|אורי אורלב, סמנכ"ל רשת 'עלה' לילדים פגועי מוחין, סגר את החשבון שלו במזרחי בגלל המשכורת המופקרת של המנכ"ל אלי יונס, והוא ממליץ גם לכם על חרם צרכנים", כך כתבה ח"כ שלי יחיבומיץ' בבלוג שהיא מפעילה באינטרנט. אורלב הציע ליחימוביץ' לצאת בקמפיין שיקרא לאחרים ש"אכפת להם" לעשות כמוהו, ואכן יחימוביץ' הרימה את הכפפה ופנתה לציבור בקריאה "להינות מהיוזמה של אורלב, ולהפנים".

יחימוביץ מספרת בבלוג כי אורלב כתב לה שהוא כואב את ההידרדרות המוסרית של החברה הישראלית בכל הנוגע לפערים בשכר, ושמדובר בחזירות. "אלא שאורי", הוסיפה יחימוביץ', "לא הסתפק רק במלים והחליט לעשות מעשה. אורי הוציא את החשבון שניהל במשך שנים בבנק מזרחי-טפחות בגלל המשכורת השערורייתית של מיליון וחצי שקלים בחודש למנכ"ל", נכתב.

"לאחר התלבטויות", מציינת יחימוביץ', "החליט אורלב כי זה מעשה ראוי וכתב מכתב לדמות חצי פיקטיבית - דביר ממזרחי-טפחות (השחקן דביר בנדק מהקמפיין "תעביר דביר" של ראובני פרידן למזרחי טפחות) בזו הלשון: 'אתה יודע מה החלטתי לעשות דביר? לשמוע בקולך. עברתי בנק כי אני לא מוכן יותר לשים את הכסף שלי בבנק הרומס ברגל גסה את הערכים המוסריים בהם אני מאמין'".

יחימוביץ' צירפה לבלוג את מכתבו המלא של אורלב: "תגיד דביר, אתה לא מתבייש בזה? אני לא מבין איך מר אלי יונס, מנכ"ל הבנק שלך, יכול לקום בבוקר להיכנס למשרד או לסניף הבנק, ולהסתכל בעיניים לפקיד בדלפק, או לעובד אחר בסניף, שמרוויחים 4,000 או 6,000 או 8,000 שקל בחודש?", כתב אורלב. "עשיתי חשבון, שאם המנכ"ל היה מקבל משכורת צנועה של 250 אלף שקל בחודש, היה אפשר להעלות את המשכורת ל-1,000 עובדים בבנק ב-1,000 שקל לחודש. דביר, זה לא דוחה?".

יצוין כי חברת הכנסת פועלת באופן נמרץ בכנסת על מנת לקדם חוק שיגביל את שכר הבכירים. ההצעה שהועלתה על ידי חברת הכנסת קובעת כי שכר המנכ"לים בחברות לא יעלה על פי 50 מזה של העובד הזוטר בחברה. באחרונה אמרה עוד הח"כית כי אלה התומכים בשכר של מיליוני שקלים למנכ"ל - מתנגדים לשלם עשרים שקל בשעה לעובד, ןהןסיפה כי התשובות של משרד האוצר לבעיית העוני - גרוש עובדים זרים ותוכנית ויסקונסין - מנציחות עוני ונטולות כל ביטחון תעסוקתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully