וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק של 31% ברווח התפעולי של שטראוס

יעל חלק

24.5.2010 / 9:22

הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-84 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2010, בין היתר לאור גידול מרשים של יותר מ-11% במכירות. גידול גם בפעילות בתחומי השוקולד והקפה

חברת שטראוס גרופ שבשליטת משפחת שטראוס, מסכמת רבעון נוסף של צמיחה: מכירות החברה ברבעון הראשון של 2010 התרחבו ב-11.4% והסתכמו ב-1.7 מיליארד שקל. הרווח התפעולי גדל ב-31% לרמה של 177 מיליון שקל ובשורה התחתונה, דיווחה החברה על רווח נקי של 84 מיליון שקל המיוחס לבעלי מניות החברה לעומת רווח נקי של 74 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

שטראוס מייצרת ומוכרת מוצרי מזון ומשקאות. החברה פועלת בישראל, במרכז ובמזרח אירופה, בברזיל ובארה"ב. לקבוצה שני תחומי פעילות: שטראוס ישראל כוללת מוצרי בריאות ואיכות חיים (יוגורטים, מוצרי פסטרה טריים, שמן זית, סלטים ים תיכוניים מצוננים ועוד) ומוצרי תענוג והנאה (שוקולד, סוכריות, חטיפים מלוחים).

בנוסף, פועלת שטראוס בתחום פעילות הקפה (מייצרת ומוכרת אבקות שוקו, מוצרי קפה אספרסו לוואצה ועוד). במגזר פעילויות אחרות פועלת החברה בתחום הסלטים המצוננים הים תיכוניים בארה"ב (סברה) ופעילות מקס ברנר, בה מייצרת ומוכרת החברה מוצרי שוקולד ומפעילה רשת חנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully