וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית בשכונת עג'מי נמכר ב-3 מיליון שקל

שלומית צור

25.5.2010 / 8:05

מועמדות לאוסקר עושה טוב לנדל"ן? מדובר בבית דו משפחתי בן ארבעה חדרים בשטח של 120 מ"ר, עם יציאה מהסלון לחצר מרוצפת

בית דו-משפחתי בשכונת עג'מי יפו, נמכר בסוף השבוע האחרון ב-3 מיליון שקל. מדובר בבית בן ארבעה חדרים בשטח של 120 מ"ר, עם יציאה מהסלון לחצר מרוצפת. הבית נבנה בסגנון בנייה ערבי אותנטי, והוקם מאבן כורכר שמקצתה חשופה ומחופה טיח, קשתות פנימיות עם חללים בגובה של 4.5 מ"ר וגג בטון שטוח עם נוף פתוח לעיר.

הבית בנוי על מחצית ממגרש של 608 מ"ר, והוא אחד מתוך שני בתים על החלקה. החלקה מוקפת במבנים היסטוריים בעלי מאפיינים אותנטיים, המסווגים בחלקם כמבנים לשימור. המוכרת היא משפחה יהודית שהוכרה כדייר מוגן בבית על ידי חברת עמידר ולפני מספר שנים רכשה המשפחה את זכויות הבעלות בבית מהחברה לאחר שהתגוררה בו עשרות שנים.

בסוף השבוע מכרה המשפחה את הבית לאדם פרטי תמורת 3 מיליון שקל. לדברי יוסי סיונוב בעל רשת התיווך הומלנד, מדובר בעסקה מצוינת עבור הקונים שכן, הביקוש לבתים בסגנון ערבי אותנטי באזור עג'מי גבוה במיוחד. "במתחם עג'מי יש בתים אותנטים רבים ששנים אנשים התעלמו מהם. ב-2001 למשל הבית הזה היה שווה 150 אלף דולר בלבד. היום ישנה משיכה לבתים מהסוג הזה כאשר לא רחוק מהבית מוצעת למכירה בפרויקט "בית השעון", דירת גן חדשה בשטח 120 מ"ר באותו סכום בדיוק, אך בבניין משותף". את המוכרים ייצג בעסקה עו"ד רן ברא"ז ממשרד לוי טילר ושות'.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו
  • עג'מי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully