וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנצינגר, גרסטל והרצוג במפגש נוסטלגי

הילה רז

25.5.2010 / 8:50

במפגש מחזורים ראשון מסוגו של הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב, חזרו צמרת עורכי הדין המסחריים שנכחו "לימי הפקולטה העליזים"

1,500 המשפטנים, בוגרי הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב, חזרו שלשום לערב אחד שנים רבות לאחור, "לימי הפקולטה העליזים". צמרת עורכי הדין המסחריים שנכחה במפגש המחזורים הראשון והשקת ארגון הבוגרים של הפקולטה, מייצגת חברות ישראליות ובינלאומיות שעושרן המצרפי עולה כנראה על התמ"ג של מדינת ישראל.

לצדם של עורכי הדין מיה ליקוורניק, פיני רובין, דליה טל, עמית פינס, יוסי בנקל, חנינא ברנדס, עידית רייטר, רחל בן-ארי ועוד עמדו פרקליטים העומדים בראש ארגונים חברתיים דוגמת דן יקיר היועמ"ש של האגודה לזכויות האזרח, וציפי איסר-איציק העומדת בראש עמותת אדם, טבע ודין. בוגר הפקולטה נוחי דנקנר אמנם הבריז, אבל רוחו שרתה באירוע בדמות חסות שנתנו חברת כלל פיננסים ונטוויז'ן שבשליטתו. המשנה של דנקנר באי.די.בי., עו"ד אבי פישר, השקיע והגיע.

שופטי בית המשפט העליון שהם בוגרי הפקולטה - אסתר חיות, חנן מלצר, עוזי פוגלמן ויורם דנציגר - זכו ללחיצות ידיים, טפיחות על השכם, חיבוקים וכבוד מיוחד.

לאירוע הגיעו גם הורים וילדיהם בוגרי הפקולטה במחזורים שונים: השופטת הילה גרסטל ובתה זוהר גרסטל. בעלה של זוהר, אף הוא בוגר גאה, נותר לשמור על הילדים הקטנים. דוד פורר, יו"ר נאופארם, נצמד לבנו רן, ועו"ד יורם ראב"ד התגאה בבנו תומר.

האהבה בפקולטה הולידה כמה זוגות. בהם עו"ד מיכל הרצוג, יוזמת הכנס, שהמתינה לבעלה, יצחק הרצוג, שר הרווחה; עו"ד (אל"מ במיל') פנינה ברוך-שרביט ועו"ד קובי שרביט ושופטת העליון אסתר חיות שנישאה לעו"ד דויד חיות.

דקאן הפקולטה הנוכחי פרופ' חנוך דגן, צפה באולם המלא בגאווה וסיפוק, כחתן השמחה המרכזי. ד"ר אילנה דיין, בוגרת מצטיינת של הפקולטה, הנחתה את האירוע, אך הותירה לעו"ד יוסי מנדלסון לראיין את השופט העליון דנציגר. כנראה מכיוון שערעור שהגישה על פסק דין בעניינה יידון בעליון. האירוע תובל בשלושה קטעים מוסיקליים ממטבחם של שלמה גרוניך ושלומי שבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully