וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר חזרה לצמוח

אמיתי זיו

25.5.2010 / 9:20

לאחר מספר רבעונים של קיפאון בהכנסות, עוקפת חברת הסלולר את התחזיות ברבעון הראשון של 2010: ההכנסות עלו ב-12% והרווח הנקי עלה ב-14%

אחרי מספר רבעונים בהם פרטנר הציגה קיפאון בשורות ההכנסות, הודיעה הבוקר חברת הסלולר על עלייה בכל המדדים. בתוצאות הרבעון הראשון של 2010, מצליחה החברה לעקוף את תחזיות האנליסטים: בתחום ההכנסות צמחה פרטנר ב-12% ל-1.5 מיליארד שקל, ובהכנסות משירותים בלבד (בלי מכירת מכשירים) צמחה החברה ב-4% ל-1.3 מיליארד שקל.

עוד מודיעה פרטנר על רווח תפעולי רבעוני של 451 מיליון שקל, שיפור תוצאה של 4%, ורווח נקי של 337 מיליון שקל, עלייה של 14%. ה-EBITDA של החברה, נתון המייצג רווח תפעולי בניכוי פחת והפחתות, מציגה פרטנר צמיחה של 12% ל-619 מיליון שקל. שיעור ה-EBITDA מהכנסות החברה עומד כעת על 39%, בדומה לשיעור ברבעון המקביל.

פרטנר מדווחת עוד על חלוקת דיבידנד של כ-330 מיליון, שמהווה כמעט את כל הרווח הנקי ומשמעותו 2.13 שקל למנייה. ברמה התפעולית פרטנר מדווחת על גיוס של 26 אלף מנויים וכעת לחברה מעט מעל 3 מיליון לקוחות, כאשר 1.35 מהם הם בדור השלישי. לקוח פרטנר משוחח 358 דקות בחודש, נתון זהה לזה של רבעון מקביל, ומשלם חשבונית חודשית של 145 שקל - ירידה של 1%.

מנכ"ל החברה דוד אבנר התייחס לתוצאות: "סימני ההתאוששות המוקדמים שזיהינו ברבעון האחרון ברורים כעת ומשמעותיים יותר. אנו מזהים עלייה בביקושים לכרטיסי דטה (מודמים סלולרים א"ז) שהם אחד ממנועי הצמיחה הפוטנציאלים שלנו. כפי שחזינו חל גם בעסקי התקשורת הקווית שלנו". הוא התייחס גם לרפורמת הקישוריות: "החלטה קיצונית זאת אינה תואמת ככל את מדיניות המשרד הקודמת ואינה עולה בקנה אחד עם הפרקטיקות המקובלות בעולם. אנו מאמינים שיש בידנו נימוקים משכנעים נגד ההחלטה. לפיכך אנו מתכוונים להילחם בה באופן נמרץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully