וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנים כיוון: עליות שערים חדות בת"א ובעולם

עומר רבין

26.5.2010 / 10:09

יום לאחר צניחת המדדים באירופה לשפל של 8 חודשים - נפתח המסחר בכל רחבי העולם בעליות שערים חדות. בת"א מוסיפים המדדים שני אחוז וגם באירופה מתגלים ניצני אופטימיות. השווקים נרגעים?

רויטרס

(צילום: רויטרס, טל אנגלנדר. עריכת וידאו: יאיר דניאל. קריינות: עומר רבין)

רכבת ההרים של שוק ההון פותחת את הבוקר הזה סוף סוף עם הפנים כלפי מעלה, על רקע היציבות שגילו אתמול המדדים המובילים בוול סטריט בתום יום מסחר תנודתי שנפתח בירידות חדות של כ-2.5% ונחתם סביב קו המשווה.

העמידה האיתנה שגילו המשקיעים בניו יורק הצליח להפיח תקווה נזקקת כל כך גם בעמיתיהם באסיה - שם רשמו היום לפנות בוקר המדדים עליות משמעותיות: מדד הניקיי עלה ב-0.7%, ההאנג סנג בהונג קונג הוסיף אחוז שלם - ובסיאול וטאיוון נהנו המשקיעים מעליות חדות אף יותר.

לפני זמן קצר נפתח המסחר בתל אביב גם כן באווירה חיובית במיוחד, כאשר המדדים המובילים מוסיפים כשני אחוזים לערכם: מדד ת"א 25 חוצה את רמת 1,110 הנקודות כשהאווירה החיובית מקיפה כמעט את כל המניות בבורסה. מגזר הפיננסים המרכז עניין רב במשבר הזה רושם גם הוא יום חיובי במיוחד לעת עתה עם שיפור של 2% במניות פועלים ולאומי.

מניית מגדל ביטוח מזנקת ב-4% על רקע פירסום דו"חות כספיים מוצלחים ואילו מניית אל על עולה בכאחוז אחד על רקע פירסום תוצאותיה.

מדד התל טק רושם זינוק מרשים אף יותר של 3.4% ומניות הנדל"ן מרשימות עם קפיצה של קרוב ל-4% עם פתיחת המסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully