וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם מסכמת רבעון מוצלח במיוחד

יעל חלק

30.5.2010 / 9:15

התינוק של במבה יכול לחייך: החברה רשמה צמיחה של 12% ברווח התפעולי שהסתכם ב-121 מיליון שקלים. מתחילת השנה חילקה החברה דיווידנדים בהיקף של 150 מיליון שקל

חברת המזון אסם, שבשליטת גד ודן פרופר וקונצרן נסטלה מסכמת הבוקר רבעון מוצלח: הכנסות החברה צמחו ב-11% ל-941 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2010. הרווח התפעולי של החברה צמח בכ-12% לרמה של 121 מיליון שקל, ובשורה התחתונה מציגה החברה גידול של כ-8% ברווח הנקי לרמה של כ-83 מיליון שקל ברבעון.

עיקר הגידול במכירותיה של החברה היה דווקא בשוק המקומי - בשלושת החודשים הראשונים של השנה צמחו המכירות בשוק המקומי בכ-13% והסתכמו ב-767 מיליון שקל. הגידול נבע מצמיחה אורגנית במכירות וכן מרכישת מטרנה (מהלך שטרם 9.5% לגידול במכירות).

מכירות הקבוצה בחו"ל צמחו בכ-2% לרמה של 173 מיליון שקל, זאת על אף השחיקה בשערי המטבעות מול השקל.

את השיפור ברווח התפעולי מסבירה החברה בתהליכי ההתייעלות שביצעה ומסינרגיות שנוצרו כתוצאה מהרכישות של Tribe ו-Food Tech, ומדגישים כי הגידול ברווח התפעולי הושג על אף עיתוי חג הפסח.

את השיפור ברווח הנקי מייחסת החברה להרחבת הפעילות תוך החדרה מתמדת של מוצרי נסטלה, חדירה לתחומי פעילות חדשים ותהליכי מיזוג והתייעלות.

ב-9 לפברואר חילקה החברה דיווידנד בהיקף של 50 מיליון שקל וב-27 במאי הודיעה על חלוקת דיווידנד נוסף בהיקף של 100 מיליון שקל.

אסם מייצרת ומשווקת מוצרי מזון ופועלת בארבעה תחומים: מזון בטמפרטורת החדר - חטיפים ומאפה (חטיפים מלוחים ומתוקים, עוגות, עוגיות ודגני בוקר); מזון בטמפרטורת החדר - אחר (פסטה, מרק, שימורים ומזון לחיות מחמד); מזון מצונן (סלטים מוכנים וארוזים, פסטרמות); ומזון קפוא (מוצרי מאפה קפואים, תחליפי בשר, גלידות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully