חברת אריקסון הודיעה היום על הסכם הנפקת פטנטים עם חברת סמסונג.
בהתאם לתנאי ההסכם, אריקסון תעניק לסמסונג זכות שימוש בטכנולוגיות הסלולר להן תזדקק סמסונג על מנת לפתח מוצרי 2G ומוצרי 3G. בתמורה, סמסונג תשלם תגמולים קבועים וכמו כן תתיר לאריקסון את השימוש בפטנטים שלה.
"האצנו את פיתוח ה-3G ואת האינטרנט המקוון ואנו מתכוונים להמשיך ולקדם את תיק הפטנטים שלנו", אמר טורביורן נילסון, סגן נשיא בכיר באריקסון. "תיק הפטנטים של אריקסון חזק במיוחד, והוא מצרך חיוני לכל חברה אשר רוצה מוצרי 3G", הוסיף.
אריקסון וסמסונג ישתפו פעולה בתחום הפטנטים של טכנולוגיות הסלולר
סוכנויות הידיעות
11.1.2002 / 22:31
