וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון וסמסונג ישתפו פעולה בתחום הפטנטים של טכנולוגיות הסלולר

סוכנויות הידיעות

11.1.2002 / 22:31

בהתאם לתנאי הסכם הנפקת הפטנטים, אריקסון תעניק לסמסונג זכות שימוש בטכנולוגיות סלולר להן תזדקק בפיתוח מוצרי 2G ו-3G



חברת אריקסון הודיעה היום על הסכם הנפקת פטנטים עם חברת סמסונג.



בהתאם לתנאי ההסכם, אריקסון תעניק לסמסונג זכות שימוש בטכנולוגיות הסלולר להן תזדקק סמסונג על מנת לפתח מוצרי 2G ומוצרי 3G. בתמורה, סמסונג תשלם תגמולים קבועים וכמו כן תתיר לאריקסון את השימוש בפטנטים שלה.



"האצנו את פיתוח ה-3G ואת האינטרנט המקוון ואנו מתכוונים להמשיך ולקדם את תיק הפטנטים שלנו", אמר טורביורן נילסון, סגן נשיא בכיר באריקסון. "תיק הפטנטים של אריקסון חזק במיוחד, והוא מצרך חיוני לכל חברה אשר רוצה מוצרי 3G", הוסיף.


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully