וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של 30% ברווחים לקבוצת דלק

טל לוי

31.5.2010 / 9:17

הקבוצה שבשליטת יצחק תשובה הציגה רבעון טוב: העלייה ברווח הנקי הסתכם ב-205 מיליון שקל, הרווח התפעולי עלה ב-2.5% והסתכם ב-437 מיליון שקל

קבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה מציגה רבעון טוב ובו עלייה של 30% ברווח הנקי שהסתכם ב-205 מיליון שקל.

קבוצת דלק היא חברת אחזקות האוחזת בכמה פעילויות עיקריות וביניהן דלק השקעות, במסגרתה נסחרות חברות כמו HOT, חברות תשתיות, גדות ביוכימיה וכן דלק אנרגיה, במסגרתה מחזיקה החברה בקידוח תמר, וכמובן דלק רכב הנחשבת לחביבת האנליסטים. אחזקות נוספות הן בחברת הדלק הישראלית, דלק US וחברת הביטוח הפניקס המחזיקה גם בבית ההשקעות אקסלנס. הכנסות קבוצת דלק מייצגות למעשה את הכנסות כל החברות בהן מחזיקה דלק.

הרווח התפעולי של הקבוצה עלה ב-2.5% והסתכם ב-437 מיליון שקל. הקבוצה מפרטת את תרומת כל מגזר פעילות לרווח התפעולי: הרווח הגדול של החברה היה ונותר מגזר הרכב בו פעולת החברה באמצעות דלק רכב המבייאת לישראל את רכבי מאזדה ופורד ואשר תרמה 157 מיליון שקל לרווח התפעולי (עלייה של 40% לעומת הרבעון המקביל).

התחום הרווחי השני הוא הביטוח והפיננסים שירד ב-4% ל-155 מיליון שקל. מגזר חיפושי והפקת גז ונפט תרם רווח תפעולי של 68 מיליון שקל – עלייה של 54% לעומת הרבעון המקביל. פעילות הדלקים בישראל תרמה רווח תפעולי של 51 מיליון שקל וזו עלייה של 6% לעומת הרבעון המקביל.

מנכ"ל החברה, אסי ברטפלד, אמר כי "האסטרטגיה העסקית של קבוצת דלק שנהגתה טרום המשבר הוכיחה את עצמה. תוצאות הרבעון הראשון של 2010 משקפות שיפור בתחומי הליבה של פעילות הקבוצה. בכוונתנו לנצל את הרווחיות הגבוהה שהשיגה קבוצת דלק כדי להאיץ ולהרחיב את הפעילות שלנו בתחומי הליבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully