וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוי המכתש: בעל הקיוסק תובע את אלוביץ'

שלומית צור

31.5.2010 / 12:42

הבעלים והמפעיל של הקיוסק במגרש הגיש תביעת פיצויים בסך 500 אלף שקל נגד חברת יורוקום נדל"ן שבבעלות אלוביץ', הפועל ר"ג וההסתדרות בשל פינויו לטובת פרויקט מגורים

איתן קרוק, הבעלים והמפעיל של הקיוסק במגרש הכדורגל המכתש בגבעתיים מזה 40 שנה, הגיש תביעת פיצויים בסך 500 אלף שקל בגין פינויו מהשטח. זאת לאחר שהשטח נמכר לחברת יורוקום נדל"ן, שבשליטת שאול אלוביץ', המקדמת פרויקט מגורים במקום.

קרוק תובע פיצוי ממועדון הכדורגל הפועל ר"ג, ההסתדרות וחברות הנכסים שלה "עמלנו" וחברת יורוקום נדל"ן, שרכשה את השטח מידי מועדון הכדורגל ומידי "עמלנו". זאת לאחר שיורוקום נדל"ן התקשרה בעסקת קומבינציה עם חברת אביב אוסיף בכדי לבנות 165 יחידות דיור בשני מגדלי מגורים על השטח לאחר שאושר שינוי יעוד המגרש למגורים כבר בשנת 1998.

מהתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, באמצעות עו"ד אייל שטרנברג ממשרד איתן מהולל, עולה כי קרוק מחזיק בקיוסק במגרש הכדורגל החל משנת 1965. קרוק טוען כי השקיע מכספו בבניית הקיוסק. חרף הכספים הרבים ששילמה או תשלם יורוקום לשם רכישת הזכויות במגרש, בתחילה ל"עמלנו" ואחר כך למועדון הכדורגל בכדי להסיר את ההתנגדות שלהן לפינוי, הרי שהוא לא קיבל פיצוי כלשהו עבור זכויותיו בקיוסק, ששימש את אורחי המגרש, אוהדי ושחקני הקבוצות במשך למעלה מ-40 שנה.

עוד טוען קרוק כי כאשר הגיעו לאוזניו השמועות בדבר עסקת הקומבינציה המתגבשת, פנה אל היזמים והתריע בפניהם על זכויותיו בקיוסק ועל כך שלא תוכל להתבצע כל עסקה, אלא בכפוף לשמירה על זכויותיו, אולם לטענתו פניותיו נדחו.

קרוק דורש מבית המשפט להורות כי הינו בעל זכות קניינית בשטח הקיוסק, המצוי ביציע הדרומי של המגרש ולפצותו בסכום של 500 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully