וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי תיק הנוסטרו של אי.בי.אי נחתכו - בית ההשקעות רשם ירידה של 40% ברווח

נועם בר

31.5.2010 / 13:32

באי.בי.אי מזהירים מהירידות בשווקים על תוצאות הרבעון השני ומציינים כי הנוסטרו כבר מופסד 9 מ' ש'



ירידה של 66% ברווחי הנוסטרו של בית ההשקעות הובילו אותו לסיים את הרבעון הראשון עם ירידה של 40% ברווח הנקי שהסתכם ב-23 מיליון שקל. עם זאת, ההכנסות של בית ההשקעות נשארו יציבות והסתכמו ב-85.8 מיליון שקל, הודות לגידול בתוצאות של שאר מגזרי הפעילות.



בפעילות שירותי הבורסה והברוקראז' קפץ הרווח ב-600% והסתכם ב-10.4 מיליון שקל לעומת 1.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הפעילות כאן הגיעה ממשקיעים מוסדיים בארץ ובתי השקעות זרים.



גם בפעילות ניהול התיקים וקרנות הנאמנות השיגה אי.בי.אי גידול ברווח שהסתכם ב-7.6 מיליון שקל לעומת 2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. זאת בעיקר בשל הגידול בהיקף הנכסים המנוהלים בשל העליות בבורסה במהלך השנה שחלפה.




פעילות הגמל של אי.בי.אי המשיכה להפסיד וסיימה את הרבעון בהפסד של 746 אלף שקל לעומת הפסד של 575 אלף שקל ברבעון הראשון של 2009. בבית ההשקעות מייחסים את ההפסד לגידול בהוצאות הרגולציה והפיקוח.



את השפעת תיק הנוסטרו של אי.בי.אי הנחשב לגדול ודומיננטי ביחס לבתי השקעות אחרים ניתן לראות היטב כשבעוד ברבעון הראשון של 2009 הוא השיג רווח של 44.7 מיליון שקל שהושפע מהתיקון החריג בשווקים ביציאה מהמשבר כעת, שנה אחרי שהרווח צנח ב-60% והסתכם ב-15.3 מיליון שקל.



בבית ההשקעות מזהירים כי בשל הירידות שהיו בשווקים בחודשיים הראשונים של הרבעון השני נצבר עד אתמול בתיק הנוסטרו של החברה הפסד של כ-9 מיליון שקל, שצפוי להשפיע על דו"חות הרבעון השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully