וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים משיק מרכז תפעול בנקאי בנשר - ישלים פריסה של שישה מרכזים עד סוף 2010

TheMarker Online

31.5.2010 / 14:03

המת"ב מרכז מיגוון פעילויות של back office כמו העברות בשקלים ובמט"ח, בדיקת שיקים ומשלוח כרטיסי אשראי



בנק הפועלים מרחיב את פריסת המרכזים לתפעול בנקאי, ופותח מרכז חדש בנשר. עד כה נפתחו מרכזים בבית דגן ובבאר שבע, ובעקבות הצלחת המהלך מתכנן הבנק להקים עוד שלושה מרכזים עד סוף 2010 (בחצור הגלילית, גבעת אולגה ומבשרת ציון), כך שהפריסה הארצית של מת"ב תכלול שישה מרכזים.
המת"ב מרכז מיגוון פעילויות של לשכה אחורית (back office) כגון: העברות בשקלים ובמט"ח, בדיקת שיקים, משלוח כרטיסי אשראי וכד'.



המטרה היא לסייע לסניפים במתן שירות יעיל יותר ללקוחות ולשפר את תהליכי הבקרה והשליטה. הממונה על ניהול המרכזים התפעוליים הוא גידי מקלף, ובמרכזים בבית דגן ובבאר שבע מועסקים כיום כ-450 עובדים.



אריק פינטו, מנהל חטיבת האסטרטגיה בבנק הפועלים, האחראית על המרכזים התפעוליים, אומר: "סיכום הביניים של המהלך הוא מוצלח מאוד, ולכן החלטנו להמשיך את הפריסה הארצית של מרכזים תפעוליים נוספים, במטרה לתמוך תפעולית גם בסניפים שנמצאים באזורי הפריפרייה, כך שמת"ב יוכל לתרום למצוינות תפעולית והתייעלות בכל מערך הסינוף של בנק הפועלים ברחבי הארץ".



"מרכזי מת"ב מבצעים מספר רחב של תהליכים קמעונאיים ועסקיים. בנוסף להרחבת הפריסה הגיאוגרפית, אנו מתכוונים להגדיל את פעילות מת"ב גם באמצעות העברת תהליכים מההנהלה הראשית של הבנק. מבחינה אסטרטגית, התהליך כפי שמתבצע במת"ב לא רק מאפשר לעובדי הסניפים להתפנות יותר לטובת הלקוחות, אלא תורם גם למזעור הסיכונים", אומר פינטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully