וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנתו של פרד אסטייר רוצה להוציא צו מניעה נגד השימוש בשמו בפרס פרד ואדל אסטייר

ניו יורק טיימס

31.5.2010 / 14:11

לטענת רובין אסטייר, הפרס שינה את אופיו ואינו זכאי לשימוש בשמו של פרד אסטייר



רובין אסטייר, אלמנתו של פרד אסטייר, הגישה תביעה בבקשה להוציא צו מניעה נגד שימוש לא מאושר בשמו בטקס פרסי פרד ואדל אסטייר. הטקס, המתקיים מדי שנה בניו יורק, זה 28 שנים, מכיר בהישגים בתחום הריקוד והכוריאוגרפיה בעולם הקולנוע ובברודוויי. הגאלה של הארוע, שאמורה הייתה להתקיים בשבוע הבא במכללת ג'ון ג'יי, אמורה הייתה להיות ארוע התרמה לארגון ללא מטרות רווח המסייע בשינוי קריירה לרקדנים. עם זאת, לאחר הגשת התביעה, הודיע הארגון כי אין בכוונתו להשתתף בארוע.



כעת צפוי הארוע להתקיים רק אם יצליח להתמודד עם התביעה של רובין אסטייר, המבקשת צו מניעה כמו גם פיצויי נזיקין בסך 275 אלף דולר לפחות. ביום שלישי ישקול בית המשפט מתן צו מניעה זמני. "איננו מאמינים כי יש יסוד לתביעה", אמרה ורוניקה מוליילי, פרקליטתה של אחת ממפיקות הארוע, פטרישה וואט, והוסיפה כי "לא נראה לי שהארוע בסכנה".



לפי התביעה, ב-1982 אישר פרד אסטייר את השימוש בשמו לטקס פרס אסטייר. לאחר מותו ב-1987, אלמנתו הייתה נוהגת לאשר את השימוש בשם מדי שנה. אך ב-2006 הפסיקה לתת את אישורה לשם, בטענה כי הטקס שינה את טבעו. היא מסרה כי בכוונתה לחזור לתמוך בארוע, כאשר המחלוקת תיפתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully