וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח הנקי של אפריקה ירד ב-98.5%

מיכאל רוכוורגר

31.5.2010 / 15:16

החברה שבבעלות לב לבייב פירסמה את דו"חותיה לרבעון הראשון של 2010: הרווח הנקי נחתך ל-10 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל, שבו הרוויחה 647 מיליון שקל

כחודשיים לאחר שהגיעה אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב להסדר חוב עם מחזיקי האג"ח והבנקים בהיקף של כ-8 מיליארד שקל, מפרסמת החברה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2010. מהדו"חות עולה כי החברה סיימה את הרבעון עם רווח נקי המיוחס לבעלי המניות של כ-10 מיליון שקל. זוהי ירידה של כ-98.5% לעומת הרבעון המקביל ב-2009, שבו הרוויחה החברה 647 מיליון שקל.

עיקר הירידה ברווח נובעת כתוצאה מהיעדר בהכנסות בגין עלייה בשווי ההוגן של נדל"ן להשקעה בהקמה לעומת הכנסות של 1.9 מיליארד שקל בגין סעיף זה ברבעון המקביל. השינויים נבעו מיישום תקינת החשבונאות הבינלאומית.

איזי כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל: "החברה מפרסמת היום את תוצאות הרבעון הראשון של השנה, בד בבד עם השלמת הסדר החוב של החברה בחודש מאי. במהלך התקופה האחרונה קיבלו בעלי החוב אחזקות בחברה, בחברות הבנות אפריקה פיתוח ואפריקה נכסים, לצד שתי סדרות אג"ח חדשות".

לדבריו, "אנו רואים בהשלמת התהליך - המורכב מאין כמותו - את האות ליציאתה של אפריקה לדרך עסקית חדשה. בכוונתנו להתמקד כעת בהשבחת החברה ובפיתוח פרויקטים חדשים אשר הוקפאו מאז פרוץ המשבר ב-2008. בכוונתנו לפעול ללא לאות על מנת לעמוד בשנים הבאות בהתחייבויות החברה בצורה הטובה ביותר כמו גם להציף ערך למשקיעים השונים, בכל חברות קבוצת אפריקה ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully