וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי מועצת הרשות השנייה לוועדה לאישור המנויים: תומכים בהמשך כהונתו של אמנון נדב

אופיר בר-זהר

31.5.2010 / 16:02

מינויו של נדב מוטל בספק, משום שבתו לא התפטרה מעבודתה ברדיו 99 כפי שהתחייבה



14 חברי מועצת הרשות השנייה הודיעו ביום ראשון האחרון ליו"ר הוועדה האחראית על אישור המינויים בשירות הציבורי, טנה שפניץ על תמיכה פה אחד בהמשך כהונתו של יו"ר המועצה אמנון נדב.



מינויו של נדב מוטל בספק, משום שבתו לא התפטרה מעבודתה ברדיו 99 כפי שהתחייבה. נדב בכל מקרה מנוע מלטפל בנושא הרדיו בשנה הקרובה, בשל עברו שלא רחוק כיו"ר התחנה האזורית רדיוס, המפוקחת על ידי הרשות השנייה.



במכתב שהגיע לידי themarker כותבים חברי המועצה לשפניץ כי "מונחת על שולחנך, להחלטתך, שאלת תקינות מינויו של יו"ר מועצת הרשות השנייה מר אמנון נדב. כחברי המועצה, ברצוננו להביע את תמיכתנו במציאת פתרון שיאפשר את המשך כהונתו של מר נדב, במיוחד לאור תפקודנו המשותף החיובי עד כה. אנו מאמינים ביכולתו של אמנון להוביל את המועצה בנבכי תפקידיה המורכבים ללא משוא פנים, במיוחד לאור העובדה שהוא מנוע ממילא מלטפל בכל הליך או החלטה בנושא הרדיו במשך השנה הקרובה".



חברי המועצה מוסיפים כי "יש לציין, כי חברי המועצה מודעים היטב לקשריו של מר נדב לתחום הרדיו האזורי, ולא יתנו יד לסטייה מנורמות מחמירות ביותר בנושאים אלו. מיותר לציין, כי המועצה נמצאת בתחילת דרכה ומן הראוי שתמשיך בתפקודה השוטף ללא זעזועים ועיכובים נוספים. הואקום שנוצר כתוצאה מההתפתחויות האחרונות אינו מטיב עם המועצה וכפועל יוצא עם מי שכפוף לה ו/או מחכה להחלטותיה החשובות".



המכתב נשלח גם לשר התקשורת משה כחלון, היועץ המשפטי של הרשות השנייה עו"ד דורון אבני וכן להנהלת הרשות השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully