וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטב שלאחר המיזוג: ההכנסות התקרבו ל-100 מיליון שקל; הרווח הסתכם ב-12.3 מיליון שקל

נועם בר

31.5.2010 / 16:45

ללא המיזוג עם גאון וישיר, הכנסות מיטב לפני שנה היו נמוכות ב-74% והסתכמו ב-24.5 מיליון שקל בלבד



המיזוג במיטב החל לתת את אותותיו. בית ההשקעות, שהתמזג משלושה בתי השקעות שונים (מיטב, גאון שוקי הון וישיר בית השקעות), הציג בפעם הראשונה תוצאות כספיות. כמו כן, הדיווח על התוצאות נעשה לאחר שבית ההשקעות שילב את סדרת הרכישות שביצע בהן - פעילות ניהול ההשקעות של אפריקה בית השקעות וקופות הגמל של וייזר.



הכנסות מיטב הסתכמו הרבעון ב-93 מיליון שקל לעומת 19 מיליון שקל שהכניס ברבעון המקביל אשתקד טרם המיזוג ולפני הרכישות. הרווח התפעולי הסתכם ב-20 מיליון שקל לעומת 7.6 ברבעון המקביל; הרווח הנקי הסתכם ב-12.3 מיליון שקל לעומת 5.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.







מתוך 93 מיליון שקל שהכניס מיטב, 74 מיליון נבעו מפעילות ניהול ההשקעות כמו ניהול תיקים, קרנות נאמנות, קופות גמל ופעילות פנסיה. פעילות הברוקראז' של מיטב, שבתחילת השנה קיבל שחקן חיזוק משמעותי בדמותו של טרנס קלינגמן - מנהל המחקר של אקסבלס בשלוש השנים האחרונות - סיימה את הרבעון עם הכנסות של 8.5 מיליון שקל. פעילות הנוסטרו של מיטב, הנחשבת לקטנה ביחס לבתי השקעות אחרים, הניבה הכנסות של 2.1 מיליון שקל.



"מיטב מסכמת את הרבעון ביתרון מפירות המיזוג כשהיא נהנתה מצמיחה בפרט בפעילות קופות הגמל, קרנות הנאמנות ותיקי ההשקעות", אמר מנכ"ל מיטב אילן רביב. מיטב מנהלת 30 מיליארד שקל ומוחזקת ב-50% על ידי מייסדי מיטב ,צבי סטפק ושלמה סימנו בסקי. 28.5% מוחזק על ידי ישיר אי.די.אי ו-21.5% מוחזק על ידי גאון אחזקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully