וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל מניות במאפיית אנג'ל דורש מהמנכ"ל ירון אנג'ל להשעות עצמו מיידית

אורה קורן

31.5.2010 / 18:47

חברת אנג'ל: "רואים בכך ניסיון לפגוע בחברת אנג'ל ובעובדיה"



איציק סלע וחברת א.י.ל. סלע 1991 המחזיקים יחדיו בכ-5.4% מהון מניות חברת שלמה א. אנג'ל ומהווים בעלי מניות מהותיים בחברה פנו היום למנכ"ל החברה, ירון אנג'ל, בדרישה שיודיע על השעייתו המיידית מתפקידו כמנכ"ל החברה לנוכח העובדה שאינו מורשה ליצור קשר עם מקום העבודה שלו, מאפיית אנג'ל. הדרישה הוגשה באמצעות עוה"ד רפאל יולזרי ורועי גאליס ממשרד עורכי הדין גדעון פישר ושות'.



בשבוע שעבר הודיעה הרשות להגבלים עסקיים על חקירת חשד ליצירת קרטל בענף הלחם. אנג'ל, מנכ"ל ובעלים המחזיק 22.4% ממניות החברה, חשוד שהיה שותף בקרטל.



עורכי הדין הודיעו, כי אם אנג'ל לא יפנה את מקומו בתוך 48 שעות יפנה סלע למימוש דרישתו על פי דין.



לאחרונה הגיש סלע לבית המשפט המחוזי בירושלים תביעה בה ביקש לקבוע, שבעלי המניות העיקריים בחברה, המנכ"ל ירון אנג'ל, יגאל חייט ורות מרון, מנהלים את החברה בדרך שיש בה כדי לקפח את זכויותיהם. סלע דרש שבית המשפט יורה לחברה לאפשר לו למנות דירקטור מטעמו ולהורות לחברה להעביר מתפקידו את המנכ"ל, ירון אנג'ל, בשל מחדלים שהובילו לחברה נזקי עתק לטענתו (ת"א 30417/04/10. טרם הוגש כתב הגנה).







מחברת אנג'ל נמסר בתגובה: "מניעיו של בעל מניות המיעוט מר סלע - זרים לחלוטין: הוא נמצא בסכסוך ממושך עם החברה ופועל מזה תקופה ארוכה, בעידודו ובניצוחו של גורם נוסף, להביא לחילופי הנהלת מאפיית אנג'ל וכל זאת משיקולים של נקמנות אישית וצרות עין כלפי ירון אנג'ל.



"חברת אנג'ל דוחה בשאט נפש ניסיונות בלתי פוסקים אלו של מר סלע, רואה בהם ניסיון לפגוע בחברת אנג'ל ובעובדיה המסורים ומבקשת מבעל מניות המיעוט לחדול מהטלות הדופי על החברה ומנכ"ל החברה. חברת אנג'ל פעלה ופועלת על פי הוראות הדין ומדובר בחשדות לכאורה שלא הוכחו. דירקטוריון החברה מגבה את הנהלת החברה ואת מנכ"ל החברה ירון אנג'ל וכי אין כל מניעה כי ימשיך לתפקד כמנכ"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully