וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים לזקי רכיב - מעריב יורד בהכנסות

1.6.2010 / 8:00

מעריב אחזקות פירסמה את הדו"חות שלה לרבעון הראשון של 2010: ההכנסות הסתכמו ב-91.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-96.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד

מעריב אחזקות פירסמה את הדו"חות הרבעוניים שלה לרבעון הראשון של השנה. הכנסות מעריב הסתכמו ב-91.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-96.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2010 עמד על כ-23 מיליון שקל, ושיעורו - 25.2% מסך ההכנסות, בהשוואה לרווח גולמי דומה ברבעון המקביל אשתקד, ששיעורו היה 24.5% מההכנסות. כמו כן, דיווחה מעריב על צמצום של ה-EBITDA השלילי (בנטרול הוצאות חד פעמיות ורווח הון) שעמד על 1.6 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2010. זאת, בהשוואה ל-EBITDA שלילי בסך של 3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד התפעולי ברבעון המדווח הסתכם ב-8.1 מיליון שקל לעומת 10.8 מיליון שקל ,לפני הכנסות חד פעמיות, ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון המקביל אשתקד רשמה החברה רווח ממכירת בית מעריב בסך של 4.8 מליון ש"ח, שצמצם את ההפסד התפעולי בתקופה זו.

אוה מדז'יבוז, מנכ"ל מעריב: "אסטרטגיית הקבוצה, אותה אנו מיישמים הלכה למעשה בחודשים האחרונים, נותנת אותותיה בתוצאות הדו"חות הכספיים. מעבר לעיסוק השוטף במיצוי מותגי התוכן הקיימים שלנו, אנו ממנפים באופן תדיר פיתוח מקורות צמיחה והכנסה נוספים. לשמחתנו, גם שוק ההון הביע את אמונו בחזון החברה, דבר שבא לידי ביטוי בהנפקה המוצלחת לציבור שהתקיימה ברבעון זה וכן בכניסתו של המשקיע האסטרטגי לקבוצה - ד"ר רכיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully