וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה של 5 מיליון שקל נגד קניון ארנה

מאת שלומית צור

2.6.2010 / 9:50

חברת מזון נאלצה לסגור את סניפה בקניון לאחר תחילת השיפוצים. לטענתה, הנהלת ארנה אשמה. ההנהלה: התביעה מופרכת

חברת אורשב, מפעילת רשת מזון מהיר "מנה מנה", הגישה תביעה של 4.9 מיליון שקל נגד קניון ארנה, בטענה ששיפוץ הקניון גרם לקריסת מסעדת הרשת שפעלה במקום.

מהתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד גיא נוף ודניאל טבקוב ממשרד קסוטו-נוף ושות', עולה כי העסק פעל בקניון ב-2005-2008. ב-2008 רכשה חברת מנופים שבשליטת ג'קי בן זקן את הקניון והודיעה כי בתום שיפוץ שיימשך שמונה חודשים, ימותג הקניון כקניון אופנה מוביל. ואולם עד היום השיפוץ לא הסתיים ובעלי עסקים שונים שפועלים בקניון אמרו ל-TheMarker כי להערכתם החברה לא תעמוד בתאריך היעד החדש לחנוכת הקניון המחודש, באוגוסט.

"מנה מנה" נסגרה ב-2008. "עם תחילת העבודות לא הפגינה הנתבעת אפילו קצה של התחשבות בבעלי העסקים במתחם המזון", נטען בתביעה. "העובדה כי העבודות נמשכות עד היום וגם בשלב זה אין צפי לסיומן, רק ממחישה את היקפן העצום". עוד נטען בכתב התביעה כי באחד ממסמכיה הפנימיים של הנהלת הקניון צוין כי צפויים להינתן הנחות בשכר דירה לחלק מהשוכרים בסך כולל של 3.26 מיליון שקל, אלא שכל בקשותיה של הנתבעת לקבל הנחה בדמי השכירות או בדמי הניהול נענו בסירוב. לתביעה צורפה חוות דעת של חברת הייעוץ צ'מנסקי בן שחר, כי בשל השיפוצים, ל"מנה מנה" לא היתה כדאיות כלכלית להמשך פעילותה.

מקניון ארנה נמסר בתגובה: "מדובר בתביעה מופרכת. בנובמבר 2008 עזבה השוכרת את המושכר באופן חד-צדדי, תוך הפרה של הוראות הסכם השכירות והותירה אחריה חובות. בתחילה השוכרת הגישה תביעה בהליך בוררות, אך לאחר שהמשך בירור תביעתה הותנה בכך שתפקיד כ-400 אלף שקל, מחקה השוכרת את תביעתה. בינואר הגישה השוכרת את תביעתה המופרכת פעם נוספת, הפעם לבית המשפט. נגד התביעה הגישה החברה תביעה שכנגד על סך של 4.5 מיליון שקל, ותביעה זו מתבררת בימים אלה. לחברה אין ספק כי לבסוף יתקבל פסק דין שישקף את קלישות התביעה ואת הנזקים שגרמה השוכרת עת עזבה את המושכר בניגוד להוראות ההסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully