וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מסחר תנודתי – הבורסה סיימה בעליות

עומר רבין

2.6.2010 / 16:51

יום המסחר שנפתח לכל אורכו התאפיין בשינויי מגמה תכופים אך לבסוף נסגר במגמה חיובית קלה. מניות הנפט והגז הוסיפו לרכז גם היום עניין בקרב המשקיעים

התנודתיות הרבה המאפיינת את שוקי ההון בעולם סחפה גם היום את תל אביב ליום נוסף של חילופי מגמה ובלבול. יום המסחר נפתח באווירה שלילית, על רקע העמקת המשבר המדיני בעקבות אירועי המשט ועל רקע המגמה השלילית הנמשכת בבורסות אירופה, אך זו התחלפה בעליות קלות בהמשך היום.

לבסוף נחתם מדד ת"א 25 בעלייה קלה של 0.02% לשער של 1,073 נקודות. מדד ת"א 100 רשם עלייה קלה של 0.14% לשער של 1,001 נקודות לאחר שבמהלך המסחר ירד פעם נוספת אל מתחת לרמת אלף הנקודות. מניות הנדל"ן רשמו ירידה קלה של כעשירית האחוז.

עניין רב ריכזו גם היום מניות הנפט שנסחרו במחזור גבוה אך ספגו צניחה משמעותית בערכן בדקות הספורות שקדמו לנעילת המסחר באחד העם: מניית רציו צנחה ביותר מ-21%, דלק קידוחים בקרוב ל-5% (כאשר מניית קבוצת דלק סופגת גם היא ירידה של כ-3%) ומניית אבנר שירדה גם היא ביותר מחמישה אחוזים. מניית גבעות, מנגד, רשמה יום ירוק עם עלייה של קרוב ל-8% כאשר במהלך המסחר המריאה אף בשיעור חד יותר של קרוב לשלושה עשר אחוזים.

גם בעולם נמשכת התנודתיות הגבוהה בשוקי המניות, כאשר בניו יורק נפתח יום המסחר השני השבוע בוול סטריט בעליות קלות של עד חצי אחוז במדדים המובילים ואילו באירופה רושמות הבורסות הבולטות ירידות של עד אחוז וחצי במדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully