וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילביו ברלוסקוני חזק בשוק הביומד

עומר רבין

2.6.2010 / 17:43

ראש הממשלה האיטלקי הפך לבעל המניות העיקרי בחברה המפתחת תרופות נגד סרטן. ברלוסקוני, שנרפא מהסרטן בעצמו, מחזיק כעת ב-24% מחברת "מולמד" ובנו מונה לחבר בוועד המנהל

ראש הממשלה האיטלקי סילביו ברלוסקוני מוכיח היום שגם בעת משבר כלכלי חריף במדינות אירופה, יש השקעות שקשה לעמוד בפניהן: הפוליטיקאי האיטלקי המבוסס רכש 24%מחברת "מולמד" אשר מצוייה כעת בשלבי בחינה מתקדמים של 2 תרופות כנגד מחלת הסרטן.

ברלוסקוני ביצע את הרכישה באמצעות חברת האחזקות שברשותו, פיינינבסט (Fininvest), ולאחר השלמתה מינה את בנו הצעיר, לואיג'י, לחבר בוועד המנהל של החברה.

ברלוסקוני, בן 73 כיום, אובחן בעבר גם הוא כחולה סרטן לאחר שגידול ממאיר נמצא בגופו. הוא נרפא מהמחלה וצוטט לאחרונה באירוע פוליטי מתבטא בנושא באומרו "הממשלה נחושה לנצח במאבק נגד הסרטן". לדברי מקורביו, ברלוסקוני בוחן את החברה ואת תהליכי האישור של התרופות האמורות כבר זמן רב כחלק מ"מאבקו המתמיד בהשפעות הגיל", כפי שהגדירו זאת עמיתיו.

לאחרונה אמר ברלוסקוני במספר ראיונות בתקשורת כי הוא "בריא כמו נער צעיר" וסירב לדון באפשרות של החלפתו במנהיג צעיר יותר "לפחות עד שנת 2020", לדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully