וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות חדות בבורסות אסיה

הדר תדמור

3.6.2010 / 7:29

על רקע נתוני מקרו מעודדים בארה"ב, הבורסות באסיה רושמות עליות: בורסת טוקיו מזנקת ב-2.8%, בורסת הונג קונג עולה ב-1.8% ובורסת סיאול עולה ב-1.5%

מגמת עליות נרשמת בבורסות אסיה, בעקבות פרסום נתוני מקרו מעודדים בארה"ב, ביניהם מספר מכירות בתים מיד שנייה ומבכירות המכוניות. בורסת טוקיו מזנקת ב-2.8%, בורסת הונג קונג עולה ב-1.8% ובורסת סיאול עולה ב-1.5%.

בזירת המקרו האמריקאית, מספר החוזים למכירת בתים קיימים בארה"ב גדל באפריל בשיעור חד מהצפוי של 6%, בהמשך לזינוק של 7.1% במארס. זאת, על רקע רצון רוכשי בתים לנצל את תוכנית החזרי המס של הממשל שפגה בסוף אותו חודש, כך מסר היום איגוד סוכני הנדל"ן בארה"ב (NAR). הכלכלנים צפו עלייה מתונה יותר של 5%. עם זאת, מדד רכישות בתים חדשים אשר התפרסם היום על ידי אגוד הבנקים למשכנתאות, ירד בשבוע האחרון של מאי ב-4.1%.

מכירות כלי רכב בחודש מאי הסתכמו ב-8.9 מיליון יחידות - שיפור משמעותי שחל על רקע התאוששות קלה בשוק העבודה ובהכנסות הפרטיות.

עליות נרשמות במניות מגזר המכוניות באסיה, הודות להערכות כי מכירותיהן בארה"ב יעלו. מניית טויוטה, יצרנית המכוניות הגדולה בעולם, עולה ב-3.7%. מניית הונדה עולה בשיעור דומה. מניית קאיה מוטור הדרום קוריאנית עולה ב-2%.

מניית הון האי, המייצרת רכיבים עבור חברות אלקטרוניקה מערביות מובילות וביניהן אפל, עולה ב-3.4% לאחר שהחברה הודיעה כי תעלה את שכר העובדים ב-30%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully