וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל הראל לשעבר הורשע בגניבה

גלעד גרוסמן

6.6.2010 / 9:32

גיא ויסמן, לשעבר סמנכ"ל בחברת ההשקעות, הודה בגניבה של 9 מיליון שקלים, בסיוע בגניבה של 8 מיליון שקלים ובקבלת 82 מיליון שקלים במרמה. עשוי לרצות עונש של עד 12 שנות מאסר

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: דורון שטיין)

גיא ויסמן, לשעבר סמנכ"ל בחברת ההשקעות הראל, הורשע הבוקר (ראשון) בגניבה בידי מורשה, סיוע לגניבה וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. ויסמן הודה בגניבה של 9 מיליון שקלים אותם שילשל לכיסו, בסיוע בגניבה של 7 מיליון שקלים שהגיעו לידי אחרים וכן בקבלת 82 מיליון שקלים במרמה - כספים מהחשבונות העסקיים של החברה אותם העביר לחשבונות שפתח עבור חבריו והפסיד אותם במסחר בבורסה. בסך הכל גרם ויסמן לחברה לגרעונות של 123 מיליון שקלים. התביעה וההגנה יטענו לעונש של בין 7 ל-12 שנות מאסר.

ויסמן הורשע במסגרת עסקת טיעון בסופו תוקן כתב האישום שהוצג היום לבית המשפט. פרקליטו, עו"ד אורי קינן, טען כי "כתב האישום המתוקן מתאר בצורה נכונה את שאירע".

לפני כשלוש שנים הוגש נגד ויסמן כתב אישום בגין עבירות גניבה, מרמה והפרת אמונים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אסתי שלאין מפרקליטות מיסוי וכלכלה, החל מ-2003 הציע ויסמן לגורמים שונים, בהם חבריו, לפתוח חשבונות בהראל.

למרות שנאסר עליו להיות מעורב באופן אישי בחשבונות של לקוחות, הוא משתמש בשמם של חבריו כבעלי החשבון והסתיר את היותו הנהנה בחשבונות. הוא השתמש בכספים לרכישת אופציות בשוק המעו"ף, וחלק ברווחים בינו לבין חבריו.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא ויסמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully