וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מרמרה" הרסה את החופשה במרמריס

זוהר בלומנקרנץ

6.6.2010 / 17:36

נזק של חצי מיליון שקל בענף השכר מביטולי חבילות הנופש לטורקיה. נופשת שביטלה: "יעדים בטורקיה לא באים מבחינתנו בחשבון - בשום מחיר"

שיווק חבילות נופש ליעדי הנופש בטורקיה כמו אנטליה, מרמריס, דאלמן ובודרום הופסק מהיום (ראשון) עקב המתיחות שנוצרה בין שתי המדינות כתוצאה מאירועי המשט לרצועת עזה. בענף תעופת השכר העריכו כי מדובר בנזק של כחצי מיליון שקל לשבוע אשר ייגרם לשוק בישראל ליעדים אלה.

"יוני לא היה צפוי להיות עמוס במיוחד בתנועה של ישראלים ליעדי הנופש הקלסיים בטורקיה. מדובר ב-20-25 טיסות שכר לשבוע. בכל טיסה היו צפויים להיות כ-200 נוסעים, אך לא כל הטיסות היו מלאות", אמר היום ל-TheMarker בכיר המתמחה בתעופת שכר לטורקיה.

על הישראלים שביטלו את חופשתם המתוכננת במרמריס נמנים שבעת בני משפחת רבינא מישוב בשרון. בת המשפחה, קצינה בחיל הים, קיבלה אישור מיוחד מצה"ל להצטרף אל ההורים ואחיה לחופשה בחו"ל. אך במקום לצאת יחד לחופשה המתוכננת, השתתפה בפינוי ציוד מהספינה מרמרה בנמל אשדוד. המשפחה ביטלה את החופשה המתוכננת בטורקיה.

"קבענו לצאת ב-17 ביוני לחופשה משפחתית במרמריס עד ל-20 ביוני, כולל. תיכננו את הנופש זמן רב מראש, משום שמדובר בכל שבעת בני המשפחה - מהלך שדרש תיאום מוקדם; שכן, הבת, קצינה בצה"ל היתה צריכה לקבל אישור מיוחד מראש; שני הבנים - סטודנטים, היו צריכים לבדוק שהתאריכים לא מתנגשים עם מועדי הבחינות; בעלי ואני, היינו צריכים לקחת חופשה יחד ממקומות העבודה", סיפרה מירי רבינא, סגנית מנהלת מחלקה באחד הבנקים הגדולים בכפר סבא, שהסכימה להיחשף.

"הזמנו את החופשה דרך חברת 'השטיח המעופף' כאשר הטיסה היתה מתוכננת להתבצע ע"י חברת השכר הטורקית אונור. הכל היה מאורגן, מוכן ונותר לנו רק לאשר סופית את היציאה. באותו הבוקר שמענו בכלי התקשורת על מה שהתרחש על הספינה והתגובות בצד הטורקי. צלצלנו לסיטונית התיירות והודענו כי אנו לא מאשרים את החבילה ועל ביטול התוכנית", המשיכה מירי וסיפרה.

"הביטול לא היה כרוך בהפסד כספי, משום שהיינו בשלב האחרון של האישור. הציעו לנו יעד חליפי. חשבנו על פראג, אך כל הטיסות באותם תאריכים שרצינו היו מלאות. כרגע, לצערי, החופשה המשותפת של המשפחה לא תצא אל הפועל. התחושות הן של החמצה ותיסכול. הכנו את הנופש הזה הרבה מאוד זמן מראש - במיוחד בגלל הלוגיסטיקה המורכבת של תיאומים בין כל בני המשפחה. כזוג הורים, רצינו לקחת איתנו יחד את כל הילדים לחופשה משותפת בחו"ל; והנה, עד שפעם אחת בחיים מתאפשר לנו - פתאום, טרח ובום. אני כועסת, כי גם קשה להעביר את המסר של הביטול לילדים", אמרה מירי.

"יעדים בטורקיה לא באים מבחינתנו בחשבון. בשום מחיר לא. אנחנו מרגישים מאוד שלמים עם הקטע שלא יוצאים לטורקיה. אנו מקווים כי בגלל הביקוש ליעדי נופש חליפיים יוסיפו טיסות, גם לפראג, שהוא יעד הביקור אליו אנו שואפים לצאת", סיימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully