וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: לקוח יוכל להגביל את חשבונו הסלולרי

צבי זרחיה

7.6.2010 / 15:30

הורים לילדים מתבגרים שימו לב: ח"כ מאיר שטרית וחברות הסלולר סיכמו עד סוף 2010 כי החברות יציגו ללקוחות הסדר המאפשר את הגבלת החיוב החודשי

לקוחות חברות הסלולר יוכלו להגביל מרצון את חשבון הסלולר החודשי שלהם. חברות הסלולר יציעו ללקוחותיהם עד לסוף 2010 הסדר להגבלת חשבון הסלולר החודשי - כך סיכמו בצהריים יו"ר ועדת המדע של הכנסת ח"כ מאיר שטרית (קדימה) וחברות הסלולר.

לפי הסיכום שהתקבל, הלקוח יוכל לקבל את כל השירותים המקובלים: שיחות, מסרונים וגלישה. חברות הסלולר ישלחו הודעת התראה לבעל החשבון לפני שיגיע לסכום החודשי המוגבל. מחירי המסלולים המוגבלים יהיו נמוכים ובהקבלה למסלולים מקובלים כיום ולא במחירים של מעל שקל לדקת שיחה.

כזכור, שטרית הגיש לפני מספר חודשים הצעת חוק שתאפשר להורים להגביל את התשלום החודשי עבור השירותים שניתנים לילדיהם. על פי הצעת החוק, כל בעל חשבון יוכל להורות לחברות הסלולר על סכום גג לתשלום. ברגע שהלקוח הגיע לסכום המבוקש, כל השירותים היוצאים ייחסמו והטלפון יהיה פתוח רק לשיחות נכנסות ולשיחות חירום.

אתמול דנה ועדת המדע בהצעת החוק וכל חברות הסלולר הביעו התנגדות לביצוע המהלך באמצעות חקיקה. עם זאת, הם הסכימו לבצע את המהלך מרצון. גם נציגי משרד התקשורת תמכו בהטלת הגבלה על חשבון השיחות אך בלא צורך בחקיקה.

שטרית הודיע כי במידה שחברות הסלולר יגיעו לכדי הסכמה עצמית ויציגו תוכנית שתהיה מקובלת ותעמוד במהות החוק - הוא יקפיא את הצעת החוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully