וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בירידות

ליאור זנו

7.6.2010 / 23:10

דאו ג'ונס נחלש ב-1.2% לרמה של 9,816 נקודות, נאסד"ק ירד ב-2% ל-2,174 נקודות ו-S&P 500 החסיר 1.4% וננעל ברמה של 1,050 נקודות

המסחר בוול סטריט הסתיים בירידות שערים, אחרי יום מסחר תנודתי, על רקע החשש מההאטה הגלובלית ונתוני התעסוקה המאכזבים שהתפרסמו בארצות הברית ביום שישי, ועל אף קולות ההרגעה בנוגע לכלכלת הונגריה.

דאו ג'ונס נחלש ב-1.2% ל-9,816 נקודות, נאסד"ק ירד ב-2% ל-2,174 נקודות ו-S&P 500 החסיר 1.4% ל-1,050 נקודות.

בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.011% ל-3.18%.

ממשלת הונגריה הבטיחה לעמוד ביעד הגירעון שקבעה בשנה שעברה ולקצץ בתקציב כנדרש, כדי להשיב את אמון השווקים בכלכלתה. שר האוצר גיאורגי מטולצ'י, אמר כי ממשלתו תדבק ביעד גירעון של 3.8% מהתמ"ג, וכי תקצץ בתקציב סכום של עד 1%-1.5% מהתמ"ג אם יהיה צורך. מטולצ'י אמר שהיו קצרים בתקשורת בשבוע שעבר, כאשר נציג הממשלה אמר כי "דיבורים על חדלות פירעון אינם בלתי אפשריים".

בסוף השבוע גברו החששות באשר למצבה הפיננסי של הונגריה, לאחר שדובר ראש הממשלה, ויקטור אורבן התריע ביום שישי כי הכלכלה נותרה ב"מצב חמור" וכי האפשרות של חדלות פירעון "אינה מופרזת". מאוחר יותר, ביום שבת, ניסתה ממשלת הונגריה לשכך את החששות בשווקים, ומסרה כי תעמוד ביעדי קיצוץ הגירעון התקציבי שלה. שר החוץ של הונגריה, מיהלי ורגה, אמר לכתבים כי כלכלת המדינה יציבה, וכי אין שחר בטענות כי המדינה נמצאת על סף חדלות פירעון.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully