וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבנק ישראל יקבלו שי לחג בשווי 1,000 שקל

חיים ביאור

8.6.2010 / 8:05

עובדי הבנק נמנים עם ארבע הקבוצות שיקבלו השנה את השי הגבוה ביותר במשק, לאחר שלאחרונה הוחלט להעניק למחצית מהעובדים מענק מצוינות בשווי 90%-100% משכר הבסיס

כל עובד בבנק ישראל יקבל שי בשווי 1,000 שקלים לראש השנה. עובדי הבנק נמנים עם ארבע הקבוצות שיקבלו השנה את השי הגבוה ביותר במשק. שי זה יינתן לאחר שבאחרונה החליטה הנהלת הבנק להעניק למחצית מעובדי הבנק מענק מצוינות בשווי 90%-100% משכר הבסיס, בסכום של עד 26 אלף שקל. קודם לכן סיכמו ההנהלה והוועד על תוספת שכר של 8% לכלל עובדי הבנק ותוספת דרגה לרבע מהם.

מסקר שערכה חברת ועדים, המרכזת מידע על הפעילות הכלכלית של ועדי העובדים, עולה כי גם עובדי נמל חיפה, בנק איגוד, פניציה ירוחם ועובדי חברת המדפסות עמיד יקבלו שי לחג בגובה 1,000 שקל. דוגמאות נוספות לשי בחברות אחרות כוללות את עובדי הבנק הבינלאומי שיקבלו שי בגובה 950 שקלים, עובדי מזרחי-טפחות עם 900 שקלים, עובדי מכון ויצמן עם 580 שקלים ושירותי בריאות כללית עם שי בסך 450 שקלים.

הסכום הכולל שיוציאו ב-2010 הוועדים וההנהלות עבור מתנות לחג לעובדים יהיה 2 מיליארד שקלים. בנוסף לכך, יוציאו גם העובדים עצמם מכיסם סכום של 900 מיליון שקלים, על השלמות מחיר למתנות יקרות מתקציב השי, ועל רכישת מוצרים במסגרת מבצעי רווחה שייערכו במקומות עבודתם.

מנכ"ל חברת ועדים, יעקב אלוש, אמר שהוועדים הגדולים במשק החליטו אתמול שלא להסתפק בהחרמת טורקיה בתחום הנופשונים המאורגנים לעובדים, אלא להמנע מלרכוש שי לחגים מתוצרת טורקיה. הוועדים שהחליטו על צעד זה מייצגים, בין השאר, את עובדי חברת החשמל, בנק ישראל, נמל חיפה, בנק מזרחי-טפחות, משרד האוצר, משרד התמ"ת, אגד, תנובה, אל על ועמידר. הוועדים גם יבקשו מהעובדים להימנע באופן גורף מרכישת מוצרים מתוצרת טורקיה.

"החרמת תוצרת טורקיה, היא אינטרס מדיני של ישראל, לנוכח גל השטנה שמקורו בטורקיה", אמר יו"ר ועד עובדי נמל חיפה, מאיר תורג'מן. "כל ועד חייב להרגיש כאילו הוא חלק מהמאמץ המדיני של ישראל או כאילו הוא עצמו חלק משייטת 13".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully