וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה הייתם משלמים על לאנץ' עם באפט?

8.6.2010 / 21:02

ההצעה הגבוהה ביותר לארוחת צהרים עם איל ההון, במסגרת פרוייקט צדקה, עובד כרגע על 51 אלף דולר. 18 הצעות מחיר התקבלו עד כה במסגרת אתר אי-ביי

המכירה הפומבית השנתית של ארוחת צהריים עם המשקיע המיליארדר וורן באפט, שכל הכנסותיה מוקדשות לצדקה, החלה אתמול באתר המכירות הפומביות המקוונות אי-ביי. עד כה, עומדת ההצעה הגבוהה ביותר על 51 אלף דולר.

18 הצעות לארוחת צהריים עם באפט התקבלו עד כה, לפי אי-ביי. בשנה שעברה זכתה בארוחה קבוצת משקיעים בראשות קורטני וולף מחברת סלידה קפיטל, ששילמה 1.7 מיליון דולר עבור התענוג – 20% פחות מגובה ההצעה הזוכה ב-2008. המכירה הפומבית תסתיים ביום שישי.

בראיון לבלומברג, אמרה וולף כי ארוחת הצהריים שלה בחברת באפט הייתה "הזדמנות של פעם בחיים". בעשור האחרון גייס באפט באמצעות המכירה הפומבית 6 מיליון דולר עבור ארגון הצדקה גלייד, המסייע לעניים וחסרי בית בעיר סן פרנסיסקו, כולל סכום שיא של 2.1 מיליון דולר ששולם עבור הארוחה לפני שנתיים. גלייד היה ארגון הצדקה האהוב על רעייתו המנוחה של באפט, סוזן, שמתה ב-2004.

הזוכה במכירה הפומבית רשאי להביא עד שבעה חברים עמו לארוחת הצהריים עם באפט במסעדת הסטייקים סמית אנד וולנסקי בניו יורק. לפחות ארבעה מתוך שבע הזוכים האחרונים היו מחוץ לארה"ב, בהם וולף הקנדית.

  • עוד באותו נושא:
  • וורן באפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully