וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדל"ניסט שעיה בוימלגרין על סף פשיטת רגל

הילה רז

9.6.2010 / 11:45

בנק דיסקונט הגיש בקשה לשיטת רגל אישית נגד איש העסקים. לטענת החברה, בוימלגרין וחברת האחזקות שבבעלותו חייבת יותר מ-77 מיליון שקלים

בנק דיסקונט הגיש היום לבית המשפט בקשה לפשיטת רגל אישית נגד שעיה בוימלגרין. לטענת הבנק, בוימלגרין וחברת האחזקות שבבעלותו, ש. בוימלגרין אחזקות חייבת לבנק 77.303 מיליון שקל.

הבנק מציין כי שיעור הריבית החריגה בגין משיכות יתר לא מאושרות בחשבון עומד על 16.50% לשנה. חשבון הבנק נפתח בנובמבר 2005 בסניף בורסת היהלומים על שם החברה הנמצאת בבעלות מלאה של בוימלגרין ובני משפחתו כאשר בוימלגרין חתום באופן אישי על כמורשה חתימה בחשבונות החברה.

במקביל, חתם בוימלגרין על כתב ערבות לכל חוב של החברה שאינו מוגבל בסכום. הבנק טוען כי בהסתמך על הסכמים מוקדמים עם הבעלים, הוענקו הלוואות, אשראי ושירותים בנקאיים לחברה. דיסקונט טוען כי למרות דרישות חוזרות ונשנות מצדו לפרוע את החוב, נמנעה החברה מלעשות זאת.

מגעים שהתנהלו בין נציגי הבנק לבוימלגרין ולמנכ"ל החברה גיל טובול, לא צלחו. הבנק מציין כי בוימלגרין הודיע בנובמבר 2009 כי אין בידו לשלם את חובו לבנק ואין בידו נכסים שניתן לממשם לצורך תשלום מלוא החוב לבנק וכי לאור קריסתו הכלכלית - חובו לבנק אינו בר פירעון על ידו. במהלך 2010 נמשכו המגעים בין הצדדים אך לגרסת הבנק בוימלגרין המשיך לטעון כי אין באפשרותו לשלם את החוב.

את הבנק מייצגים עורכי הדין עופר ארגוב ואסף שובינסקי ממשרד וינשטוק-זקלר ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully