וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט הידרדר לקראת סיום

עומר רבין

9.6.2010 / 23:01

נאום ברננקי אמנם שלח את המדדים המובילים לעליות מרשימות של יותר מאחוז – אך לקראת סגירה חדרה שוב הפסימיות לשוק. הדאו ג'ונס שוב חתם מתחת ל-10,000 נקודות

זה דווקא התחיל בירוק: נאומו מלא האופטימיות של הנגיד האמריקאי, בן ברננקי, בפני הסנאט בו טען כי על אף נתונים בעייתיים בשוק הנדל"ן וממדי אבטלה גבוהים הצמיחה בארה"ב איתנה וצפוייה להימשך, שלח את המדדים המובילים בוול סטריט לעליות שערים מרשימות של יותר מאחוז שנשמרו משך רוב שעות המסחר. מדד הדאו ג'ונס הרים את הראש מעל המים במהלך המסחר והגיע עד לרמה של כ-10,050 נקודות והנאסד"ק התאושש אף הוא בשיעור ניכר.

עם זאת, לקראת סיום המסחר חזרה הספקנות לשוק והמדדים איבדו גובה במהירות: הדאו ג'ונס איבד בסיכום יומי 0.4% מערכו לשער של כ-9,900 נקודות. הנאסד"ק ירד בשיעור חד יותר של 0.6% - בדומה למדד S&P 500 המדרג את ביצועי 500 החברות המובילות.

מניית טבע חתמה את יום המסחר כמעט ללא שינוי, לאחר שבתל אביב דווקא נחלשה היום. המניה נסחרה על רקע המלצת כלכלני בנק S&P שהגדיר את מניית החברה כמניית השבוע. עוד בישראליות, מניית TTI טלקום המריאה בכ-17% על רקע ההודעה כי תירכש ע"י קבוצת Teoco תמורת קרוב ל-60 מיליון דולר.

מניית מיקרוסופט גם היא משכה היום עניין רב בניו יורק על רקע גיוס הון ענק של 1.5 מיליארד דולר באמצעות אג"ח המרה. מניית החברה הגיבה בירידה של יותר מאחוז. עוד בסקטור הטכנולוגיה, רשמה המתחרה הגדולה אפל ירידה של קרוב לשני אחוזים וחצי היום בניו יורק ואילו מניית גוגל ירדה בשיעור של 2.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully