וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק אגוד רכש את הזכויות ל"שיר הטרולולו" ב-100 אלף שקל

איילה צורף

10.6.2010 / 8:53

הסרטון הוויראלי, שבו מופיע השיר, התפרסם בסרטו האחרון של קוונטין טרנטינו וזכה לכ-5 מיליון צפיות ביוטיוב. אחד מנציגי בעלי הזכויות על השיר הוא יואב קוטנר

בנק אגוד ישלם 100 אלף שקל לבעלי הזכויות על אחד מהסרטונים הוויראליים הבולטים ברשת בחודשים האחרונים - כך נודע ל-themarker. את הפרסומת יקריין ארז טל.

הסרטון שהזכויות עליו נמכרו לבנק הופק בשנות ה-70 של המאה ה-20 ונראה בו הזמר אדוארד קיל הרוסי כשהוא מבצע את שיר הטרולולו (trololo). הסרטון המשעשע החל להופיע בבלוגים ובאתרי אינטרנט אחרים בעולם לפני כשלושה חודשים, כקטע ארכיון. זאת, לאחר שקטעים ממנו שולבו בפס הקול של הסרט "ממזרים חסרי כבוד" של קוונטין טרנטינו.

בתוך כמה שבועות נהפך קיל, בן 76 כיום, לכוכב רשת. עותקים שונים של הסרטון שבכיכובו צברו כמעט 5 מיליון צפיות עד כה, ולשיר קמו עשרות חיקויים. קיל סיפר בעבר כי בזכות הסרטון נהפך לסלבריטאי. בימים אלה הוא עסוק בסיבוב הופעות ברחבי העולם שיימשך עד ספטמבר.

הזכויות על השיר אינן שייכות לקיל, אלא לבניו של המפיק המקורי, שכעת מתחילים לשווק אותו ברחבי העולם.מי שייצג את בעלי הזכויות בישראל הם יואב קוטנר וקובי ליבר. לדברי ליבר, "בעבור קוטנר, זוהי הפעם הראשונה שהוא נכנס בצורה מסחרית לתחום של ייעוץ מוסיקלי לחברות הפרסום".

ליבר הוסיף כי הוא וקוטנר מייצגים את זכויות השיר בכל העולם ולא רק בישראל, וכי באחרונה חתמו על עסקה לשימוש בשיר בפרסומת של חברת מזון גדולה באירופה. "אנחנו נמצאים במשא ומתן עם חמישה גופים נוספים בעולם", אמר.

את קמפיין הטרולולו של בנק אגוד יצר משרד הפרסום גלר נסיס, שהפך את מלות השיר ל"לא לא לא". הקמפיין מציג בנק שבו הפקידים מסרבים להיענות לבקשות שונות. הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, באינטרנט, בשילוט חוצות, ברדיו ובמסגרת אפליקציה בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully