וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעות מדווחת: 195 חביות נפט ב-15 שעות

עומר רבין

10.6.2010 / 10:14

החברה המציתה את דמיון המשקיעים ממשיכה דיווחה הבוקר לבורסה תוצאות ראשוניות ממבחן מקטע מס' 4. "הנתונים לא משקפים בהכרח את קצב ההפקה"

חברת גבעות, המפעילה את הקידוח באתר "מגד 5", מדווחת הבוקר (שוב) לבורסה בתל אביב אודות תוצאות מבחני ההפקה שלה. החברה, שכבר זכתה לביקורת מצד אנליסטים רבים באשר לנטייתה לשגר דיווחים תכופים באופן חריג למשקיעים, פירסמה היום את התוצאות הראשוניות ממבחן מקטע מספר 4 באתר.

בדיווח שיצא הבוקר נכתב: "השותף הכללי מתכבד להודיע כי במהלך המבחן של חלק מרוחבו של מקטע מס' 4 זרמו באופן טבעי (ללא שימוש באמצעי המרצה) 195 חביות של נפט, אשר מכיל בתוכו גז ולא נצפה בו מים, במשך 15.5 שעות".

בחברה סייגו את הדברים כמתבקש וכתבו: "נתונים מסוג זה אינם משקפים את קצב ההפקה מהבאר ואת כלכליותה ואלה ייקבעו כאמור רק לאחר סיום המבחנים על ידי מומחים שיעבדו וינתחו את המידע שיתקבל מכל המבחנים ויפורסמו בדיווח מיידי בנפרד".

כצפוי, הדיווח מגביר את עניין המשקיעים במניית החברה ומזניק אותה בשעה זו בשיעור של קרוב לשישה אחוזים.

ביום שני האחרון הוציאה החברה דיווח נוסף לבורסה, כזכור, בו עדכנה כי במבחן שנערך במקטע מספר 1 באתר החברה ליד ראש העין הגיעה כמות הנפט ללא פחות מ-593 חביות במשך 98 שעות.

דיווחיה האחרונים של החברה, יש לציין, מדוייקים ומפורטים הרבה יותר מדיווחיה הראשונים של החברה, כמו זה ששיחררה בסוף החודש שעבר בו לא טרחה לציין תיאור כמותי מדוייק (בחביות) של הנפט שנמצא או פרטים טכניים חיוניים הקשורים למבחני ההפקה. בהודעה, ששוגרה לבורסה ב-30 במאי וזכתה לביקורת מצד אנליסטים רבים אך להתלהבות מצד המשקיעים שקנו את המניה בהמוניהם, נכתב: "לאחר שזרמו לפי הבאר הנוזלים שהוחדרו לבור הקידוח על ידי השותפות במהלך המבחן, החל לזרום לפי הבאר נפט אשר מכיל בתוכו גז, ולא נצפה בו מים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully