וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכסף נשאר בארץ: נייס תרכוש את איגלו

ניר צליק

10.6.2010 / 11:22

אחוות החברות הישראליות: החברה תרכוש את ספקית הפתרונות בזמן אמת תמורת 29 מיליון דולר. סכום העסקה עשוי לגדול ב-6 מיליון דולר בהתאם לעמידה באבני דרך

נייס תרכוש את חברת איגלו (eglue), ספקית פתרונות זמן אמת להנחייה וקבלת החלטות, בתמורה ל-29 מיליון דולר. סכום העסקה עשוי לגדול ב-6 מיליון דולר נוספים, בהתאם לעמידה באבני דרך. העסקה אמורה להיסגר ברבעון השלישי, כאשר היא צפויה להוסיף לנייס מספר מיליוני דולרים ברווח המתואם בשנת 2010 ולדילול מועט ברווח המתואם בשני הרבעונים האחרונים של השנה. החל מתחילת 2011, צפוי הרווח המתואם של החברה לגדול.

לפי חברת המחקר IVC-Online, בחברה הושקעו כ-33.5 מיליון דולר על ידי קרנות הון סיכון המשקיעות בה, ביניהן: בארגונאוט, סידר, גיזה, קיבוץ עין שמר, קיבוץ מעגן מיכאל, רון צוקרמן, שמעון אלון וחברת הלוואות הון סיכון פלנוס. כך שלא מדובר באקזיט מוצלח למשקיעי באיגלו, למעשה מדובר בתג מחיר הקרוב להיקף ההשקעה בחברה.

איגלו היא חברה ותיקה יחסית בענף ההיי-טק הישראלי, הקיימת משנת 2001 ומאז עברה לא מעט גלגולים. החברה פיתחה מערכת המאפשרת לתאגידים ניהול אינטראקציית לקוחות בזמן אמת. המערכת מעלה למוקדן בועות מידע, המציגות לו ישירות את המידע לו הוא זקוק כדי לטפל בלקוח, מבלי שהוא יבקש את הנתונים האלה מראש. כך למשל, המוקדן אמור לקבל בזמן אמת מידע המתאים למכור ללקוח שירותים נוספים של החברה.

השילוב בין היכולות של נייס לאיגלו, יאפשר למוקדי שירות לשפר את יעילותם ע"י שימוש בזמן אמת בתובנות מהאינטרקציות עם הלקוחות. לדוגמה, נציג שירות המשרת לקוח אשר פנה בעבר למוקד השירות באותו עניין יקבל התראה על כך בזמן-אמת וכן יקבל מידע על האינטרקציות הקודמות עם אותו לקוח בערוצים שונים (אינטרנט, צ'אט, טקסט וכו') , ותוך כדי השיחה, יוצגו בפני הנציג המידע הנחוץ והצעדים שעליו לנקוט כדי לפתור את בעיית הלקוח. בנוסף, יקבל נציג השירות הנחיות בזמן-אמת למינוף אפשרויות למכירות נוספות לאותו לקוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully