וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שילם 2.6 מיליון כדי לאכול עם באפט?

עומר רבין

12.6.2010 / 10:09

ארוחת העסקים המיועדת לצדקה עם איש העסקים וורן באפט נמכרה במחיר שיא של 2.63 מיליון דולר. הזוכה המאושר (או מאושרת?) נותר בעילום שם

ידוע שאין ארוחות חינם, אבל זו כנראה אחת הארוחות היקרות בהיסטוריה: התענוג של ארוחת צהרים עם המשקיע האמריקאי הנודע וורן באפט תעלה למישהו, או מישהי, לא פחות מ-2.6 מיליון דולר - כך התברר לאחר שהלילה הסתיימה המכירה הפומבית באתר אי.ביי של הארוחה עם באפט, במסגרת פרוייקט שכל הכנסותיו יועברו לצדקה.

המכירה הפומבית של התענוג הקולינרי-כלכלי החלה כבר לפני שבוע, ביום א', כאשר סכום הפתיחה של המכירה עמד על 25,000 דולרים בלבד. בסביבתו של באפט ובקרב המארגנים קיוו להגיע לסכום דומה לזה שגוייס בשנה שעברה - אז שולמו 2.11 מיליון דולר עבור ארוחת הצהרים עם איל ההון. באי.ביי אמרו הבוקר כי מדובר בשיא חדש.

הזוכה נותר נכון לרגע זה בעילום שם. לא ברור האם מדובר בדמות כלכלית המעוניינת להיפגש עם באפט, באחד מחבריו או באדם אנונימי ומה המוטיבציה מבחינתו, או מבחינתה, להשקעה אדירה כל כך בארוחת צהרים.

כך או כך, בקרן "גילד" המספקת שירותים ומזון למעוטי יכולת בסן פרנסיסקו - הקרן הצפוייה לקבל את הסכום, בהחלט יכולים להיות מרוצים הבוקר כשלקופתם יזרמו המזומנים ממה שנראה כארוחת הצהרים הכי יוקרתית שידעה ארה"ב לאחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • וורן באפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully