וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאכטות והמטוסים הפרטיים עוזבים את טורקיה

14.6.2010 / 12:00

המשט לעזה עושה גלים גם בעשירון העליון: בעלי הון ישראלים מפסיקים לטוס לטורקיה ואף לעגון במרינות בה. איש עסקים ישראלי: "לצערנו לא נשארו יאכטות ישראליות במרינות בטורקיה"

לא רק המוני ישראל - כעת גם בעלי ההון הישראלים מפסיקים לטוס לטורקיה ואף לעגון במרינות בה. כל זאת על רקע הידרדרות היחסים בין שתי המדינות בעקבות אירועי המשט לעזה.

ל-TheMarker נודע כי הטיסות הפרטיות לטורקיה הופסקו וכן הופסקו טיסות פרטיות שהמריאו מטורקיה ליעדי המשך באירופה. לדברי בכיר בענף התעופה, המעורב בענף הטיסות הפרטיות, "מדי חודש היו יוצאות עשרות של טיסות פרטיות ליעדים בטורקיה. בעלי מטוסים, טייסים פרטיים וחובבי טיסה נמנעים מלטוס עתה לטורקיה.

בנוסף, ישראלים רבים שהחזיקו ביאכטות בנמלים של ערי הנופש דאלמן ובורסא, ונהגו להגיע אליהן בטיסות פרטיות מישראל. גם תנועה זו הופסקה. פעילות בעלי היאכטות הוסטה לקרואטיה. איש עסקים המחזיק ביאכטה בגדול בינוני בטורקיה, סיפר: "לצערנו לא נשארו יאכטות ישראליות במרינות בטורקיה. אנחנו מודאגים מהמצב הפוליטי והמדיני ומקווים שהיחסים בין המדינות יישתפרו במהרה. הזזת היאכטות היא לא הדבר שמדאיג אותנו כרגע".

בין אנשי העסקים הישראלים אשר החזיקו ביאכטות שעגנו בטורקיה - בעל השליטה בפרטנר ויו"ר חברת סאני, אילן בן דב, בעליה של יאכטה מסוג 68E של חברת אזימוט האיטלקית באורך 22 מטר, והיזם נעם לניר, המחזיק ביאכטה איטלקית מתוצרת Navetta Ferretti שעגנה במדינה דרך קבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully