וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב ממשיכה להתאושש – עליות גם בארה"ב

עומר רבין

14.6.2010 / 17:02

יום נוסף בבורסה של תל אביב נחתם באווירה חיובית, כשיוצאות דופן מניות הקידוחים שהתממשו במחזור משמעותי. גם בניו יורק פתחו המדדים בטיפוס אופטימי של עד אחוז אחד

האווירה האופטימית בעולם המדברת על התייצבות בשוקי המניות ממשיכה להצעיד גם היום את הבורסה בת"א קדימה, עם פתיחת שבוע המסחר בזירה הבינלאומית. מדד המעו"ף טיפס היום ב-0.66% אל מעל לרמת 1,110 הנקודות ואילו מדד ת"א 100 התחזק בשיעור ניכר אף יותר של 0.95% לרמה של 1,033 נקודות. המסחר התנהל לאורך כל שעות היום באווירה חיובית כששיפור בערך המדדים נרשם בעיקר בשעתיים האחרונות למסחר.

יוצאות הדופן העיקריות בכל זאת היו מניות הגז והנפט שאחרי שבוע מוצלח במיוחד של המראה בלתי נפסקת בערכן, התממשו היום בניגוד למגמה השולטת בבורסה – זאת בין היתר על רקע הדיווחים על עימות פוליטי ומשפטי באשר לסוגיית המים הטריטוריאליים של ישראל ותביעות מדינות אחרות לקבל תמלוגים מקידוחי "דלית" ו"תמר". מניית אבנר ירדה ב-1.2%, דלק קידוחים איבדה אחוז אחד מערכה. רציו ירדה בשיעור גבוה יותר של 3.8% ואילו מניית גבעות איבדה 0.9% במחזור גדול במיוחד.

מי שהתחזקו בשיעור ניכר היו כי"ל והחברה לישראל שעלו ב-1.8% כל אחת וכן מניות הסלולר – פרטנר שהוסיפה 1.75% וסלקום שטיפסה 2.45%. מניית דיסקונט השקעות רשמה זינוק מרשים של יותר משבעה אחוזים בערכה ואילו אפריקה של לב לבייב הוסיפה 4.5%.

גם בניו יורק נפתח אחה"צ שבוע מסחר חדש באווירה חיובית: הנאסד"ק עולה בשעה זו בשיעור של 0.9% ואילו מדד הדאו ג'ונס מוסיף כחצי אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully