וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעות ממשיכה לדווח: עוד 182 חביות נפט

עומר רבין

15.6.2010 / 11:54

החברה מדווחת על תוצאות מבחני ההפקה במקטע מספר 5 באתר הקידוח שליד ראש העין. "182 חביות של נוזלי תצורה זרמו מתוך הקידוח באופן טבעי במשך 10.5 שעות"

נמשכת קדחת הקידוחים: בזמן שבכל הנוגע לאתרי תמר ולווייתן מצויה המדינה בעימות פוליטי-מדיני מול קפריסין ואפילו לבנון והחיזבאללה – באתר הקידוחים של "גבעות עולם" בראש העין ממשיכים לשגר לבורסה הודעות אופטימיות באשר לפוטנציאל הנפט שבמאגר.

החברה, שכבר זכתה לכינוי "המדווחת המתמידה" מצד רבים בשוק ההון, שיגרה היום למשקיעים עדכון נוסף עם תוצאות ראשוניות של מבחני הפקת הנפט במקטע מספר 5 באתר הקידוחים שלה: "השותף הכללי מתכבד להודיע כי במהלך המבחן של מקטע מספר 5 זרמו באופן טבעי (ללא שימוש באמצעי המרצה) 182 חביות של נוזלי תצורה מתוך הקידוח בתוך 10.5 שעות".

החברה מבקשת לסייג את הדברים ומזכירה כי על מנת לאשר באופן ברור את הרכב הנוזלים מן המקטע הנבחן, יש להמתין לזרימה של 230 חביות לפי הבאר. כמו כן מדגישים בגבעות מדובר במידע צופן פני העתיד המבוסס על המידע החלקי הקיים בשלב זה.

הדיווח מצטרף לדיווח הסופי על תוצאות המבחן במקטע 4, אותו פירסמה החברה אתמול, ולדיווח הראשוני אודות המבחנים במקטע 4 שפורסמו בסוף השבוע שעבר והביאו לזינוק בערך המנייה בבורסה. גם היום מוסיפה מניית גבעות להתחזק, בניגוד למגמה השולטת בבורסה, ועולה כעת בשיעור של כ-6.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully