וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל דלק נדל"ן לשעבר נחקר ברשות ני"ע

מיכאל רוכוורגר

15.6.2010 / 22:00

רשות ני"ע בודקת שלוש עסקות שביצעה החברה שבשליטת יצחק תשובה בחו"ל בעת כהונתו של איליק רוז'נסקי כמנכ"ל החברה. רוז'ינסקי נחקר לפני כחצי שנה ושוחרר בתנאים מגבילים

רשות ניירות ערך ממשיכה לנהל חקירה בדלק נדל"ן שבשליטת יצחק תשובה, בכל הנוגע לאופן הטיפול החשבונאי בנכסי החברה בחו"ל ובעיקר בבריטניה. היום התברר כי מנכ"ל החברה לשעבר, איליק רוז'נסקי, נחקר לפני כחצי שנה ע"י חוקרי הרשות, ושוחרר בתנאים מגבילים. ככל הידוע, רוז'נסקי שוחרר לאחר שהפקיד ערבות של כ-10,000 שקל, ולאחר שהתחייב לתאם עם הרשות את כל נסיעותיו לחו"ל.

רשות ני"ע בוחנת את אופן התנהלות דלק נדל"ן בשנים האחרונות במסגרת שלוש עסקות שביצעה בחו"ל: רכישת פורטפוליו בתי מלון מרשת הילטון ומריוט; רכישת חברת MSA המפעילה תחנות שירות בצדי הדרך בבריטניה; וחברת לינצ'פילד, המחזיקה בכ-127 חניונים ברחבי בריטניה. גורמים בשוק מעריכים כי רוז'נסקי אינו הבכיר היחיד בדלק נדל"ן שנחקר בפרשה זו.

רוז'נסקי הצטרף לדלק נדל"ן ב-1999, וכיהן בה כמנכ"ל בין השנים 2001-2009. בספטמבר 2009 חתמה החברה על הסכם שירותי ייעוץ עם רוז'נסקי, בהיקף של כחצי משרה. במסגרת ההסכם נקבע בין הצדדים כי שירותי הייעוץ יימשכו עד להודעה של 12 חודשים. כמו כן הוסכם כי בשנת הייעוץ הראשונה שני הצדדים יהיו מנועים מלהודיע על סיום שירותי הייעוץ.

לאחרונה השלים רוז'נסקי את רכישת השליטה בשלד הבורסאי גאון נכסים יחד עם שלמה שמלצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully