וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו הכישרון המשותף של הבנאים?

16.6.2010 / 8:45

משפחת בנאי ידועה כאחת המשפחות היצירתיות והמוכשרות בישראל. לבד מהצלחה אמנותית המשפחה גם מוכשרת בהשגת חוזים כפרזנטורים של חברות מסחריות

זה כבר כמה דורות שמשפחת בנאי ידועה כאחת המשפחות היצירתיות והמוכשרות בישראל. רבים מבני המשפחה, המונה כיום בין היתר את הזמרים אהוד בנאי, יובל בנאי ואביתר בנאי והשחקנים אורנה בנאי וגברי בנאי, זוכים להצלחה רבה בתחומי האמנות והבידור. לבד מהצלחה אמנותית הבנאים מוכשרים במיוחד בהשגת חוזים כפרזנטורים של חברות מסחריות. הפופולרי ביותר הוא גברי בנאי, שכיכב בעבר יחד עם חבריו בהרכב הגשש החיוור בפרסומות לטוטו, לקריסטל ולבנק לאומי ובשנים האחרונות מופיע לצדו של השף ישראל אהרוני, בפרסומות למותג סבון הכלים פיירי.

הקומיקאית אורנה בנאי, אשר מופיעה כיום בתוכנית הבידור "מצב האומה" אצל זכיינית ערוץ 2 רשת, מובילה כבר כמה שנים את מותג דגני תלמה. יובל בנאי, סולן להקת משינה, השיק עם הלהקה ב-2005 אלבום שיצא באופן בלעדי בפלטפורמה הסלולרית של חברת סלקום.

אתמול הודיעה חברת שטראוס כי היא בוחרת בלא פחות משלושה מבני שבט בנאי להוביל קמפיין חדש של מותג החומוס אחלה שבבעלותה: גברי בנאי ובניו אורי בנאי ובועז בנאי. מיכל איתן, מנהלת השיווק בחטיבת הבריאות של שטראוס, נימקה את הבחירה בכך ש"משפחת בנאי היא המשפחה הישראלית, המוכשרת והאהובה. מה שעושה אותה לכל כך מיוחדת הם המרכיבים שלה".

"אם זה לא מביש ואם יש תמורה יפה אז למה לא"

גברי בנאי, הספקת להשתתף בהרבה פרסומות עד היום.

"כן, בגשש עשינו את 'מלא טוטו מלא כסף' והיה גם את קריסטל עם 'החום בוטל, שותים קריסטל'. וגם היה את 'ברוך בואכם לבנק לאומי, אם תרצו לדבר יש עם מי, יש עם מי'".

למה הבנאים מרבים להשתתף בפרסומות?

"ליוסי בנאי הציעו הצעות מפתות מאוד והוא אף פעם לא עשה פרסומות. אני חושב שאם זה לא מביש ואם יש תמורה יפה אז למה לא".

מהו סוד המשיכה של המשפחה בתחום הפרסום?

"זה לא השיוך המשפחתי. אורנה מפרסמת מהטלוויזיה ויובל עשה פרסומת עם משינה לרכבת ישראל בגלל שהם להקה מצליחה. רק בפרסומת הנוכחית יש באמת את הגימיק של כמה ממשפחת בנאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully