וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים עושים כסף מהוובוזלות

גיא גרימלנד

16.6.2010 / 7:50

בכל העולם מתלוננים על הרעש שמלווה את משחקי המונדיאל, אבל יש מי שמנצל את המצב: צמד יזמים ישראלים הקימו אתר המוכר את הזמבורה הדרום אפריקאית. בקרוב בליגת העל?

הצופים בכל העולם אולי מתלוננים על הרעש הטורדני והזמזום שמפריע ליהנות ממשחקי המונדיאל, אבל יזמי האינטרנט הישראלים כבר מנסים לנצל את המצב. צמד היזמים אורון ברבר ואלי ארן, הבעלים של חברת האינטרנט אולדינגס (ALLDINGS), עובדים מאז יוני 2009 על הקמת האתר www.buyvuvuzela.com וכעת קוטפים את הפירות.

האתר פונה בעיקר לסיטונאים, וניתן לרכוש 50 יחידות לפחות בסכום של 30-25 שקל ליחידה.

השניים הצליחו להוביל את האתר למקום הראשון בגוגל כשמציגים את שאילתות חיפוש buy vuvuzela או Where To Buy vuvuzela. גם כשמציגים בגוגל בשאילתת החיפוש את המלה vuvuzela מוצג האתר vuvuzela-buy בעמוד הראשון ובמיקום יחסית גבוה. "עבדנו על הקמת האתר שלושה חודשים לפני המונדיאל, לאחר שעוד קודם לכן בשנה שעברה, כשהבנו שפיפ"א מאשרת את החצוצרה, זה יהיה עסק טוב", אמר ברבר.

האתר משמש רק גורם מתווך, כלומר לקוחות יכולים להזמין דרכו והאתר מפנה את הבקשות לקנייה לספקים שהוא עובד אתם. ברבר אומר שמי שרוצה להזמין ישירות מהספקים מוזמן לעשות זאת, וייתכן שהמחיר יהיה יותר זול. "כל אחד יכול לרכוש דרך הספק. אנחנו פשוט מציעים דרך נוחה למי שמעוניין לרכוש את הוובוזלה דרך האינטרנט", אמר ברבר.

לדבריו, האתר מכר עד כה בהיקף של 20-30 אלף שקל. "אנחנו שולחים וובוזלות לכל העולם, אבל מעט מאוד בישראל. יש לנו מכירות בפקיסטן, בירדן, במצרים ובאלג'יריה, אך רוב המכירות הן לאירופה, בעיקר בבריטניה".

ברבר וארן הם לא היחידים שמנסים לרכב על טרנד הוובוזלות. אבי חזן ושותפו גילי כהן הקימו את האתר www.vuvuzela.co.il, אתר עשיר בפרטים שמספר על ההיסטוריה של הוובוזלה. לפי האתר, הוובוזלה הגיעה לאפריקה מסין או יפן כצעצוע לילדים בראשית שנות ה-90. לאחר שהמשווקים לא הצליחו למכור את המוצר לילדים, הוחלט לשווקו לאוהדי כדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully